9 Kasım 2010 Salı

acaba nedir nedir????


önceki postun yorumlarında bir kaç arkadaş sormuşlar,kumaşın üzerindeki o şeyler nedir???çantaların formlarını korumalarının nedeni nedir??acaba nedir nedir???

cevap 1:kumaşların üzerlerinde gördükleriniz, benim keçelerden kesip oluşturdugum kalıplarımdır.

cevap2:çantaların formunu nasıl koruduguna gelince şu yazımda anlatmaya çalışmıştım,tabii o postu yazalı bir kaç yıl olmuş sanırım ,şimdi buradan bakınca pek bi acemice gördüm ama mantık budur .


bu da sevgili tuba için kestigim ama dikmek için sınavların bitmesini beklediğim bir başka çanta..

yarın özbekçe sınavım var,gidip kirilin kafasını yarmak istiyorum!!!!höffffff.size özbekçe bir özlü sözle veda ediyorum bu günlük;

'' hayatda bitagina tilni bilgan kişi bittagina bolib qalaveradi''
anlamı;
''hayatta bir tane dil bilen kişi bir kişi olarak kalır''

tabii bu harflerin  bir de transkripsiyon işaretleri var ama onları yapabilmem için bi de pc-mania olmam lazım ki pehhh artık!!!neyse vallaha ben tek kişi olmaya razıyım:)))))

12 yorum:

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Allah zihin açıklığı versin, başarılar dilerim

Unknown dedi ki...

Canımın içi maşallah sana bebek el
bisesi gibi duruyor aynı zamanda:))
Ellerine,emeğine sağlık kocaman öpü
yorum.

Fatma dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler, sınavda başarılar:))

Ada Deniz dedi ki...

kumaş ne kadar güzelmiş. Bu arada sınavda da başarılar

Sihirlitorba dedi ki...

Leyya cım sen bu kumaşı nereden buldun?çok güzel...yurt dışından aldıkların mı yoksa?bayıldımmmmm...Allah sınavında kolaylıklar versin inşaallah,özlü sözü de görünce :))) bu arada açıklama için de çoooooooooooooooook teşekkür ederim ;)

Nedret dedi ki...

Vallahi dört dörtlük bir hanımsın. Artık adını ''çantamania'' olarak değiştirmenin zamanı geldi bence. Sonra da şu senin için dilediğim süper mağazaya sıra gelir:))

Unknown dedi ki...

sınavinda başarılar dilerim çandanın desenine bayıldım kolay gelsin

tuba can dedi ki...

aa bu benim :) çok sevindim :) ya leyyacığım azcik küçültsene bunu içini dolduramıyorumda :)))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Allah yardımcın olsun.Bir kişi olsak yeter...
Sevgiler:)

Corteygrif dedi ki...

Hello dear
what a lovely fabric from Snoopy friends.
i think gone be gorgeous.
happy day
Rosa

Adsız dedi ki...

tatlım seninde geçmiş bayramın kutlu olsun az önce yorumlarını okudum tümünü seç deyip ne var ne yok yayınla diyeceğine sil dedim iyi mi:)) kafam nerede anlamadım bi de dönüp bakıyorum yayınlandı mı diye... silinenleri de geri alamıyoruz galiba gitti gül gibi yorumlar kusura bakma...bu arada senin bu kumaşların beni çıldırtacak kıskançlıktan nerden buluyosun bunları ben hiç rastlayamıyorum...buna da bayıldım bir de şu gazate sayfası gibi olana...sır değilse söyleyiversen çul çaput aşkına:)

nur dedi ki...

çantaların formlarını nasıl koruduğu ile ilgili yazınıza ulaşamadım.yardımcı olursanız çok sevinirim.