11 Mart 2011 Cuma

çanta cinnamon


sevgili pelin için diktim bunu ve sonraki günlerde huzurlarınıza gelecek olan 2 çantayı daha...hemencik resimleri ekleyip gidip yatagıma yüzüstü kapaklanmak istiyorum.''hııı kapaklan da ağzın burnun dümdüz olsun!!!'(içses:)).ayıptır söylemesi bir süredir bel ağrılarıma iyi geldigine inandıgım için yerlerde yatıyorum da:)


aşağılarda fazla bişey yok ama çamlıca hala beyazlar altında.halihazırda minik minik yağmaya devam ediyor.bu gün okuldan çıkarken bir aralık üzerime yagan kar tanelerini seyre koyuldum.kabanım siyah oldugundan üzerime düşen tanelerinin formunu kusursuz bir şekilde görebiliyordum...aman Allahım!!!şahit oldugum güzellikleri kelimelerle ifade etmem imkansız...

şunlardan en az üç tanesini şu kafamda taşıdığım iki gözümle gördüm:)))gökyüzünden üzerimize sayısız sanat eseri yağıyor...haberimiz yok!!!.böölye kampüsün orta yerinde dikilmiş, üzerine yagan karları inceleyen,,incelerken aşka gelip 'hay Allahım ya Rabbim yaaaaaa...sen ne büyüksün yaaa!!!'diye mütemadiyyen konuşan bi tip halinde ne kadar kaldım bilemiyorum...gözlüklerimin camları iyicene ıslanıp görüşüm bozuluncaya kadar diyelim:)


bu da böyle görünüm işte...haydi leyya uyumaya...

Hiç yorum yok: