9 Mart 2011 Çarşamba

polka dot (feng shui)


hem dairesel şekilleri hem de  içerdiği renkler itibarıyle feng shui mantığına çok uygun buldugum için adını  feng shui yaptım:)kısaca mantık şu;uyum iyi birşeydir!!!tabii ki bu uyumu her ortamda farklı şekillede sağlayabilirsiniz, ben sadece çanta boyutuna atıf yapıyorum:)

ebatlar yine oldukça kullanışlı, genişlik 45 cm ,yükseklik 40 cm civarı olup saplar da 40 cm civarı.yine ithal kumaşla dikildi...

bu günlerde dikiş dikerken nedense hep makinemi ilk kullanmaya başladıgım zamanlar geliyor hatırıma...öyle hızlıydı ki benim pfaffıma göre, af buyrun karakaçandan inip siyah inciye binmek gibi gelmişti:))ama inat ettim karakaçana bir daha hiç binmedim..tabii az kumaş heba etmedim bu süreçte ama tepedeki resme bakınca ohhh canıma değsin!!!  diyorum:)


bu cetvelleri de geçende aldım...öyle çok işe yarıyorlar ki neden daha evel düşünemedim diye hayıflanıyorum..



evet!!!farkındayım alakaya limon sıktım:))ama bu şepşeker kızçeleri de sizinle paylaşmadan geçemezdim..nerede nasıl kullanırım bilemiyorum belki de böylece gözümün önünde durup gülüşmeleri bile yetecek bana keyif vermeye...evet evet en güzeli onları içimdeki küçümen kıza hediye etmek:))

nihayet bugün itibarıyle staja başlamış bulunmaktayım...iki hafta ders dinleyip sonra ders anlatmaya başlayacağım.heyecan mı!!!!yüreğim hoplayıp ön sıraya düşmezse iyidir:))))

Hiç yorum yok: