31 Mart 2011 Perşembe

so chic serisi...


tam binbir hevesle yeni bir seriye başlamıştım kiiiii...maalesef aynı günlerde 6 aydır süregelen belfıtıgı ağrılarım artık dayanılmaz bir hal aldı... an itibariyle yoğun bir dinlenme sürecindeyim.hemen bütün günümü  tvnin karşısındaki üçlü koltukta ikiseksen yatarak geçiriyorum.artık müge anlıdan tutun ,yalçın ağabeyden çıkın , ne kadar abuk ubuk programlar varsa benden sorulur.kimi zaman telefona sarılıp canlı yayınlara katılasım;
-katil kesinlikle bu kadın!!!!ağzını burnunu eğip duruyor..hem çok da saldırgan..
-nah şuraya yazıyorum kızı şu sol tarafta oturan adam kaçırdı!!!potansiyel sapık tipi var...
-yokkkk o besinler kesin gdolu..yimeyin arkadaş...
-hadi beaahhh !!!bu kadın seni niye alsın küüü...tarzında katkılarda bulunasım var..

bu katkılardan!!! başka, bir de marankiye teşekkür telefonu açmak istiyorum...bir pogramda vücudumuzdaki parazitlerden bahsetmişti...o günlerde oğlan da hastalık nedeniyle evde istirahatteydi..bu ,tırnaklarını kemiren oğlumu vazgeçirmek için bulunmaz bir kozdu.afbuyrun ama kaçıramazdım:)oğlanın ve kendimin ruh sağlığını tehlikeye sokmak pahasına derhal internet adresinden videoyu buldum...ikimiz birlikte öğüre böğüre izledik...sonuç; kesilecek boyutta olmasa da tırnaklar uzadı:))


işte böyleee..bu gün canım oğlumun  tiyatro gösterisi var.hem de iki tiyatro birden sergileyecekler.biri çanakkale, diğeri osmanlıda adalet temasını işliyor...onu sahnede görmek için iki büklüm de olsam gideceğim..hem anneler ne içindir ki:)


evet tmm çantaya geliyorum...bu seri için bir çok hazırlık yaptım...kombinasyonlar oluşturdum..kimilerini aksesuarlarla zenginleştirmeyi hayal etim...kestim ,doğradım...gel gelelim tam dikim aşamasında iki büklüm kalıverdim:)nadiren kendimi iyi hissettigimde minik dokunuşlar yapsam da, henüz sadece iki tanesini tamamlayabildim.


tam anlamıyla şeker kız candy formatında çantalar oldular.ebatlar günlük ihtiyacı taşımak için uygun ...ama daha fazlasını değil...özel günler ve gecelerin vazgeçilmezlerinden olan siyah beyaz kıyafetlerle çok uyumlu olacağını düşünüyorum...sırada bi dolu versiyonu var.. umuyorum şu 10 günlük dinlenme sürecinde toparlanır ,ameliyat olmaktan kurtulur, yeniden keyifle makinemin başına otururum...

1 yorum:

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Bütün çantalarınızı çok beğeniyorum ama bu dada bir güzel olmuş, gerçekten çok şık. Çalışmaya başlayınca alacaklarımın başında sizin çantalarınız gelecek inşallah.:)