7 Mart 2011 Pazartesi

kız kıza


şu engellemeler yüzünden ne tat kaldı ne tuz...500ün altına düşmeyen günlük ziyaretçi sayım şimdi çift hanelerde sürünüyor.hay onlardan da Allah razı olsun ..yoksa yazı filan yazasım yok.bu akşam bir aralık bloğuma girmek istediğimde o mahkeme duvarı gibin yazıyı görünce dumura uğradım.dnslerle oynayıp girmeyi başadım en nihayet..yani benim gibi fukara da dns ayarıyla oynamayı öğrendiyse şuraya yazıyorum üç vakte kalmaz biz Türkler uzayda çekirdek çitleriz:))))

yine bugün alt kat sakinim bana ulaşamadıgı için:))bloğumu ziyaret etmek isteyince  o meş'um yazıyı görmüş ve benden bilmiş!!!ciddi anlamda suç işledigimi düşünmüş!!!benim gibi munis,benim gibi cici,mimi,lokum ,benim gibi tatlı patates!!!artı yine benim gibi mütevazi!!bir kadının...pehh!!!şimdi ben de gidip  konu komşuya beni rezil edenler hakkında tazminat davası mı açayım ...


neyse ,sevgili serabın ablası için istedigi çantanın tamamlanmış hali de budur...acilen teslim etmem gerektiginden resimlerde pek detaya giremedim...oyy bacağım çok acıyor yine...bu bel fıtıgı  hiç geçmezmi ya hu...benim gibi oturdugu yerde bile durmayıp kıpraşan insanlar için ne büyük bir imtihandır bu...neyse...neredeyse sabah olacak,daha çocuklar okula gönderilecek ,ortalık toparlanacak,paketler hazırlanacak,kargoya uğranıp okula gidilecek,bulunabilinirse derse girilecek,not fişleri için imza toplanacak,hocalardan azar işitilecek...(yok yok aksiyon yok..sınavlarını verdigim derslerin  fişleri öğrenci işlerine teslim edilmediginden, onları toparlamakta bana kaldı:))dönüşte çocuklar alınıp eve gelinecek,yemek pişirilecek ve kimbilir hesapta olmayan daha ne işler çıkacak...azcık uyuyayım da büyüyeyim:)

Hiç yorum yok: