8 Mart 2011 Salı

bardak altlığı (glass mat)

bardak altlıklarını sevgili tubanın ricası üzerine hazırladım.hatta hızımı alamayıp yanına bir adet de 'zürafi'(sürahi:)altlığı ekledim..evet süreç çok uzadı ama zaten teslimatı hep kendisi şehr-i istanbul'a geldiginde bir fincan kahve eşliğinde gerçekleştirdigimiz için bu durum ikimizi de kasmadı..eh artık tuba hanım, istanbuldan bekleniyorsunuz:))




nihayet istanbul kar altında...gribal enfeksiyonlara karşı ekinezya çayımızı da önermiş olalım...


bloggerdaki sorun hala sürüyor malumunuz..dünki ziyaretçi sayımın 300ü aştığını görünce muhterem türk internet kullanıcısının bu soruna da bir şekilde!!! çözüm ürettiğini farkettim...ne diyebilirim ki ,önümüze konan engeller bizi dahi yapacak dahi:))

son olarak bir yıl evvel blogger aracılığıyla godaddyden kiraladıgım çaputağacı.com adlı siteyi ne yazık ki yine engeller vs yüzünden verimli bir şekilde kullanamadım...en nihayet yerli bir hosting şirketiyle görüşüp taşınma konusunda yardım aldım.www.çaputağacı.com gerekli düzenlemelerden sonra nihayet yayına  başlayacak.çok heyecanlıyım:))

Hiç yorum yok: