29 Mart 2011 Salı

ı was in paris ve polka ve ben!!!


biliyorum biliyorum...geçen haftayı resmen şişirdim..ama bi sorun .niye???sorunsanızaaaa:)


belfıtığı ağrılarım pik yaptı yine.hoç hep elleri yakamdaydı ama geçtigimiz hafta iyice ümüğümü sıkmaya başladı...avuç avuç ağrı kesiciler, kasgevşeticiler de bonibon mesabesinde kalınca cumartesi acile zor attım kendimi..daha doğrusu attılar beni:)yine serum, muayene vs .yine mr istendi...bugün sabahtan yine o kabirimsi aletin içinde buldum kendimi...ağrıdan geberirken hiç kıpraşamamanın skıntısına ,o daracık deliğe tıkılmak eklenince daha bi çekilmez oldu sanki...ibrahim sadrinin sen içerdeyken ben şiiri geldi aklıma:)kimbilir ben içerdeyken sizin bir kısmınız çiçeklerini suluyor ,belki bir kısmınız soğan doğruyordunuz:)külliyetli bir kısmınız bloglar arası sörf yapıyorken, bir kısmınız da örgü ya da dikiş dikmekle meşguldünüz...ayhhhh vallahi yine o yeşil reçeteli ilaçtan kaynaklanıyor bu geyik sarmalı:))))


hıh bir de dns ayarlarında bir sorun oldu.bi süre internet bağlantımız kesildi.dnsden kaynaklanabilir düşüncesiyle kurcalayınca tahminimde yanılmadıgımı gördüm...sonrasında girdigimiz dns ayarlarıyla da bloğuma giremez oldum...yasağın kalktıgı filan yok yanii..o mahkeme kararıyla........ yazısı duvar gibi  yerinde.digitürk böyle bir haber fısıldadı, bir kaç gazete de verdi coşkuyu...biz de bloglarımız açıldı sandık:)pehhhh!!!gazımızı almışlar hepsi o...ağrım sızım da çok oldugundan ancak bugün yeni  dns ayarlarını girdim...


çok uzattım...çantaları cumartesi acilde serumu alıp bir geceliğine de olsa güzelleştigimde bitirdim...eşim evde olmayınca, çocuklar uyuduktan sonra çılgınlar gibi diktim...diktim...diktim....tabi sabahında emekleyerek çıkabildim yatağımdan...bütün gün ağlamaktan gözlerim kurbağa gözü gibi pörtledi :)ama var yaa pörtlek göz de yakışıyor bana ha:)


bak yine aynı mevzuya kaydım.amaaaan insanın ne derdi varsa gündemi o oluyor işte:)


tabii bu arada okul mokul,staj mtaj hakgetire....doktorun dedigine göre ilaçlarımı alıp ,10 gün boyunca iki seksen  kıpraşmadan yatacakmışım...ne kolayyyyyyyy....


clutchlarla ilgili tüm detaylar emeksensinde ve pasajda mevcut.daha da buraya yazmam:))
yeniden yazıncaya dek başta kendime olmak üzere (önce can:) tüm ziyaretçilerime esenlikler dilerim:)

Hiç yorum yok: