13 Mart 2011 Pazar

başımız göğe erdi!!!!


biliyorum resim biraz yetersiz...gecenin şu saatinde içimden yazmak geldigi ve makinemde de daha anlamlı bişey bulamadıgım için kullandım:)daha detaylı fotolar yarın inşllh...

anne kız karşıya geçtik bugün...nicedir aklımda olan bir kaç metal aparat ,zülüfer (manken:) ve cağaloğlundan bir kaç kitap vardı listemde...beyzi de body world sergisini görmek istiyordu...onca cesetin arasına çocuğumu bi başına gönderemezdim herhal...

önce mercanı alt üst ettik,ardından cağaloğluna yollandık...ikimiz de etek giyinme özürlü olmamıza rağmen  rastladıgımız bir mağazadaki kot etekler pek hoşumuza gitti...anne yavru birer tane edindik aynı etekten...üstelik bu ilk değil geçen bayramda da bi örnek giyinmiştik:)artık ben mi yaşıma başıma bakmıyorum , kızın mı içi geçmiş bilemiyciyim:)))neyse ordan cağaloğluna aktık...her zamanki gibi ana kitabevinden gerekli kitaplar alındı...ve sıra body worlde geldiiiii...

buna ayrı bir paragraf açmalıyım:))Allah için, böyle bir sergiye bırak gitmeyi ,kapısına uğramak içimden gelmezdi...şahsen bu ne sanat ,ne de bilim anlayışıma sığmıyor benim...gitmek ,görmek isteyene lafım yok... bana göre değil ,o ka....sadece idealinde tıp fakültesi okumak olan evladımın hatrına gittim...neyse...girdik antrepoya,daha o laylon perdeleri aralarken mezbahaya giriyormuşum hissine kapıldım:)sıraya girdik...önümüz,sağımız, solumuz birbirinin beline dolanmış maşuklarla dolu...-şahsen sevgilim beni böyle bi sergiye getirse ''nan sen pisikopat mısın diye onu terkederdim aa!!!-dedim beyziye..gülüştük:)bi de güzel elektrik kesintisi yaşadıktan sonra nihayet girdik sergi salonuna...yok..cix...daha o ilk salondaki ceninleri ve ardından  8 ayına kadar yaşayabilmiş bebekleri görünce dağıldım...sende nası bi yürek varmış be adam...ama neyseki onları yarıp iliğini ,lifini ,kasını ,kemiğini dağıtmamış...çünkü o zevkini yetişkinler üzerinde tatmin etmiş adam...hatta insanları bırak atı bile soymuş soğana çevirmiş...öğğğkkkk...tamam...ehli uraşsın bu işlerle ''usulünce''..bu bilimdir,gereklidir...ama böyle bir serginin ilime, bilime ,insanlığa hizmet ettigine asla inanmam...insan bedeni muhteremdir kardeşim...o beden ölmüş diye, böyle maymuna çeviremezsin ki...netekim Allahtan daha 3 holde beyzi baygınlık geçirdi...güç bela dışarıya çıktık...azcık kendine gelince de topuklayıp eve döndük:)

Hiç yorum yok: