14 Mart 2011 Pazartesi

niceness (hoşluk) avant garde serisi


eveeettt iki gündür geldi gelecek geliyor dedigim çanta huzurlarınızdaaaa...ben çok sevdim bunu da.o nedenle adını ''hoşluk'' koydum...pembe tonlarındaki efsun çiçeği desenleriyle ve yumuşacık dokusuyla tam da ilkbaharın ruhuna uydu:)



iç kapağı yine kumaşın kendisinden çalıştım...daha bi  hoş oldu sanki:)çift manyatik çıtçıt kullandım ki kapak kenarları havada kalmasın...beyziyle karşıya geçtigimiz gün bu tarz clutch çantalara düzgün bir şekilde sap takabilmek için  gerekli olan aparatları da aldım.şimdiye kadar isteğe bağlı olarak ekledigim  115 cm boyundaki saplar artık kalıcı oldu...her çantaya bir sap eklemek için hiç bir engelim kalmadı:))


içimiz dışımız pembe...



yakın plan detayı...kumaşın dokusunu ve rengini en iyi ifade eden resim budur...

Hiç yorum yok: