18 Mart 2011 Cuma

bi defa edward gibisi yok!!!


son zamanlarda bloggerlar arasında bir mim dolaşıyor...cevaplardan aklımda kalan tek şey  o yaaaşuklu  artist resimleri...en beğendiginiz artiz ya da gizli aşkınız sorusuna cevaben konmuşlar hani ya...hoç fikrimi soran olmadı ama ben ısrarla bu konudaki fikrimi beyan etmek istiyorum...çünkü arkadaşlar bu konuda çok yanlış yapıyorsunuz ...çoookkkk:)))

bi defa edward gibisi yok..hani şu alacakaranlığın mampir edwardı...(ee bu herifin burnu yamuuukkk..amaaan neyse ne:)

bi defa adamın yeme içme derdi yok...dolayısıyla ''ayhhh akşama edwarda ne pişirsem!!'' derdi ya da ''edward gülüm ayşama sana ne pişiriyim'' gibi kasan sorular yok...hem sonra edward gecenin kör vaktinde ''canım sucuk çekti sen yat ben yerim '' diyerekten evi leş gibi kokutmaz...

sonra mesela ,en konsantre anınızda sizden çay ya da kahve beklentisine girmez..

ya da yemeğin üzerine ister zengin ol  ister fukara muhabbetine girip ortalığı dumana boğmaz...

ayrıca edward terlemez, dolayısıyla teke gibi kokmaz...

geceleri edwartı dürtüp'' kak edvardım aşağı kattan tıkırtılar geliyor'' demenize gerek kalmaz...çünkü edward zaten hiiiç uyumaz...olası hırsızı bahçe kapısında yakalar, bi zumrukta teee kriptona gönderir...

caaanım edward yemek yemediği için hacette gidermez...dolayısıyla ardından gönül rahatlığıyla helaya girebilirsiniz...

sizi ''nerde kaldın uleyynnn!!!''ya da, '' iki saattir kapıda ağaç oldum!!!'' nev'inden laflara muhatap etmez...çünkü edward  kapıdan giremezse bacadan ,o da olmazsa pencereden girebilir...üstelik son derece müşfik bir  tavırla...

edeplidir...gereksiz yakınlıklara pek tevessül etmez...(çünkü göstermese de edward 100 küsür yaşında:))

yazlıkta tamirat yapası geldiğinde tut şunun ucunu döşeyelim abi tarzında sizden yardım istemez...dolayısıyla  güneş en tepedeyken  ne sizi ne de kendisini amele yanığına maruz bırakmaz...

sizi toplu taşıma araçlarına muhtaç etmez...terkisinde uçarsınız, kaçarsınız...

size piyano çalar...görünmez olabilip sınavlarda size kopya verebilir...

kevin costner ya da sowyer  kadar olmasa da ucundan kıyısından yakışıklıdır ...

artık bu kadar artı değerden sonra ''e ama edward ısırırrr!!!''derseniz...puhh size...o kadar kusur bey oğlunda da olur...daha  da hayran olmayın siz:)))

ps:aman haaa yazdığım olumsuz özellikleri kendi hayatımdan çıkardıgım gibi bi yanlış anlama olmasın ...zinhar eşimin günahı alınmasın...büyük çoğunluğu muhtelif zamanlarda ve muhtelif mekanlarda gözlemlediklerim ve hayal gücümün marifetlidir:)


kızkızdan bir tane daha çalıştım bu hafta..sevgili handan için...


resmi prosedürler bitti nihayet..atık bilfiil staj yapıyorum.müthiş keyifli birşey...11 sınıflarla birlikte edebiyat derslerine giriyorum, öyle sevecenler ki görür görmez hemen sıralarında yer açıyorlar benim için:)hocalarıyla da ilişkileri çok olumlu... liselilere karşı biraz önyargım vardı başlamadan önce...açıkcası tırsıyordum :)ama bir kaç dersten sonra yanıldığımı gördüm...daha hoşu staj yaptıgım okulda sözleşmeli öğretmen  olarak çalışma imkanımın oldugunu öğrendim.pek sıcak bakmadıgım öğretmenlik mesleğine giderek ısınıyorum galiba...kimbilir belki  de büyüyünce öğretmen olurum:))))

1 yorum:

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

edward olayına koptummm :D çok komik ya Allah seni iyi etsin ablacım :) Bambaşka bi açı olmuşş...bu arada öğrendimmm sen de yay burcuymuşun anam diyom bu elanktrik nerden geliyi diyodum buldumm :D