21 Mart 2011 Pazartesi

kuzucansu


ayhh kaç gündür şu mampir (ya da vampir.. amaaan ne farkeder ki:)müsveddesini görmekten gına geldi:)bi kaç gün daha kalırsa mazallah beni fanatik sanıp kapıdan bacadan dalıp beni dişlemesi ihtimalini de düşünerekten bu konuyu iç etmem gerektigine karar verdim:)güle güle mampir kardeş merhaba kuzucansu:)))



her ne kadar fazla tv izlemesem de görünce takılıp kaldıgım bir kaç şey var şu mampir dışında...mesela  avrupaya yayın yapan bir kaç kanaldaki gizli yüz oyunları...ay beni deli edecekler...her defasında görünce kaçıyorum ama o merak var ya o merak iki dakkaya kalmadan vakumluyor beni sanki..o gizli yüzü bulmazsam öleceğimi filan sanıyorum ...o derece:))ahanda bak buldum 13 numarada. ohhhh!!!hoşçakal geveze , pis ve kırıtık adam....



şunun şirinliğine bakın ya hu...içim gidiyor böyle şeyler denemek için ama buna da bulaşırsam artık hobiden boğulan ilk kadın olurum herhalde.hayır, bünyem kaldırmıyor artık.kaç gündür elimi kumaşa süresim yok.(kaç gün dedigim de var ya maksimum bi gün:))



af buyrun, bu ikisi de böyle görünümleri işte:)özellikle alttaki azcık uzak gelecekteki halimi andırıyor sanki..belfıtıgı insanın yeme değil ama hareket özgürlüğünü büyük oranda kısıtlıyor malum...


bitmedi bir adet de palyaçomuz mevcut..


gelelim bu güzellikleri ortaya çıkaran kimdir sorusunun cevabınaaaa...efendim amigurumi forumu çoklarınız bilirsiniz.işte benim sevgili alt kat sakinim de uzun süredir bu forumun üyesi...oradan aldıgı esintilerle  iki günün biri böyle hoş gurumiler yapıp  hem kendi çocuklarını hem de etrafımızdaki ufaklıkları mutlu ediyor...(bundan sonraki kısım tamamen alt kat sakinimle benim aramdadır efem.siz okumayın:)

asiiiii  keşke ben de ufak bi kız olsammmm..keşke sen bu kuzucansuyu bana versennnnn...yok sen küçük bi kız değilsin sana vermem dersennnnn....kediyi kendi ellerimle tutup çamurlara bulayıp kapının önüne astıgın o bembeyaz çamaşırların üstüne salmazsammm  bana da leyya demesinler...annadın sen onuuuu:)))

Hiç yorum yok: