12 Aralık 2010 Pazar

vladstudiolar yeniden ve minnak şeyler


yine bir leyya bags sever için ,sevgili eda için, yeniden çalışılıyor vladstudiolar..evvelce eda için yine bazı tasarımlar yapmıştım ama hangileriydi??? biri  buuu   öteki  buuu ...ayrıca yine bir vladstuio daha ,veee başka bişeyler daha vardı sanki ama tam olarak hatırlayamıyorum:)(bunama belirtileri:)gördüklerinizi biri açık ,diğeri koyu renk denim kumaş üzerine azcık farklı kombinasyonlarla çalıştım...bir de süpürgeli cadı var yolda kiiii , nasıl şeker bişey oldu anlatamam:)aplikesi bitsin paylaşırım onu da..


yanlış hatırlamıyorsam bu iki  çanta edanın kızkardeşlerine hediyesi olacak..güle güle kullanın sevgili edanın kız kardeşleri:)


mutfakta ıvır zıvır biriktirmeyi sevmem..içeriği tüketilen plastik ,cam vs kaplar hooop köye yollanır,orada haftasonu gelen misafirler bahçeden topladıklarını bunlara koyup götürürler..böyle bir  kap sirkülasyonu var bizde..lakin geçende alt kat sakinimizde gördüğüm bu soda şişelerine pek içim ısındı..bi tane verseeeee !!!dedim, iki tane göndermiş sağolsun..şimdilerde nereye gitsem peşimden sürüklüyorum onları.mesela şu an televizyonun üzerinden bana bakıyorlar:)))


bu bardakları da geçenlerde ümraniyede bi ıvır zıvırcıda buldum..tanesi bi milyon..camları dokunsan kırılıverecek incelikte..ama olsuuun sevdim ben onları:)çay ,nescafe doldururken çat diye kırılıverecekler diye ödüm kopsa da idare ettikleri sürece onlarla keyif çatacağım artık..

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

apliken çok güzel bir başka çantada kavuşurmu bu minnaklar ne dersin:))
çok beğendim .
ince camlı bardakları kullanırken bende çok tedirgin oluyorum kayıvalidemden iki su takımım var oğluşlara vereceğim hatıra saklasınlar.sevgiler canım

Asahhara dedi ki...

Çok cici ellerinize sağlık.

edaca dedi ki...

cok guzel canım elıne saglık

suzanawalcotmuydu neydı su kızcegızın adı ondanda ısterım leyyam senın her yaptıgından ısterım su gazete baskısı harıc :)))))))))))

Sihirlitorba dedi ki...

bu sefer bardaklara da bayıldım...

marifet23.blogspot.com dedi ki...

çantaların çok güzeller ellerine sağlık ayrıca bardakların camı kırılırsa umarım kırılmazlar sende mumluk yaparsın naçizane fikrim.sevgiler