18 Aralık 2010 Cumartesi

hastane günlüğü 2 ve clutch patisserie


şoktayım...

sabahtan MRımı aldım koltugumun altına, şiddetli ağrılarımla birlikte gittik 'doktoruma'..(nası da sahiplenmişim adamı:)).eh tabii birlikte uzun ve zor bir süreçten geçeceğiz...neyse doktorum op.dr.ayhan kara  MRıma baktıktan sonra mütevazi tavrını bozmadan durumun pek de iç açıcı olmadığını, fakat kesin emin olabilmek için iki adet rontgen filmi çektirmem gerektigini belirtti..hemen alt katta belime ait iki adet röntgen daha çekildi.(115 tl)birinde öne doğru eğildim ikincisinde geriye doğru...hemencik aldık çıktık doktor beyin odasına...güler yüzle karşıladı bizi.(biz=eşim ve ben:)rontgenlerime baktı özenle..

söylediklerinden aklıma kalan tek şey ,bana bi kadavradan alınma kemik ekleyeceği!!!!o an kendimi elm sokağında freddy kruegerle boğuşurken buldum..ver!!!kemiğimi verrr!!!diye gırtlağıma sarılmıştı sanki!!!ordan  bi de destere kafayı uzatıp yok nan o kemik benim demez mi!!!derhal aradan sıyrıldım tabii...yiyin oğlum birbirinizi deyip , nayır nolamaz repliklerine geçiş yaptım hemen...ne demek yaa!!! bana bi kadavra kemiği monte edecekler...herif bi gece gelecek kabusuma....ver nan benim kemiği diycek..tövbe neuzubillahhh!!! benden alıp yine bana takın dedim...oluur ama iki kez ameliyat olman gerekir o zaman dedi doktorum...kalçamdan alıp belime takılabilirmiş ama ikisi ayrı operasyon gerektirirmiş...haydaaa...gözlerim bi an eşime takıldı..tabbi yeaaa!!!sen veresee dedim..benimkiler ancak beni taşıyor demesin mi...bu arada eşimde de boyun fıtıgı var .onun MRı benden sonra çekildigi için muayenesi pazartesine kaldı...elbet elime düşersin benim sevgili eşim:)))

neyse sorunum iki taneymiş...hem fıtıgım varmış hem de belimde kayma varmış..bu ağrıya neden olan fıtıktan ziyade kayık kemiklerimmiş..doğuştan olabilirmiş...genetik olabilirmiş...kaymanın tek tedavisi yukarıdaki kabusları göze alıp ameliyat masasına yatmakmış.operasyon 1.5 saat kadar sürermiş.bir ay istirahat gerekirmiş..kemiğin uyumu diye bişey sözkonusu değilmiş.bu kemik kısmısı hiç yabancılık çekmezmiş...ameliyatın aciliyeti yokmuş...sıkıyosa ağrılara dayan:)) iyi tarafı bir ameliyatla her iki sorunun da giderilebilecek olmasıymış...

iki adet ağrı kesici ,bir adet kas gevşetici ve bir adet jel  (3.5 tl )artı midemde bi dünya kemirilmiş tırnakla eve döndüm... ağrı kesicilerin etkisiyle halay başı olabilecek kıvamdayım an itibariyle...ameliyat meselesini bi süre düşünmek istemiyorum..evim barkım çocuklarım var.. finallerim var..bitirmem gereken bi okulum var...




tepedeki clutch patisserie,kumaşlar sevgili bydnzin hediyesi..

nasıl derler bilirsiniz:
olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi...

28 yorum:

Gülcan dedi ki...

çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin.eşinizde maşallah bir kemiği bile size çok mu görüyor.allah acil şifalar versin iyi hafta sonları.

cigdemonur2 dedi ki...

Çok geçmiş olsun,ne de matrak anlatmışsın.

Sittirella dedi ki...

Aldım ben bu gönderinle cevabımı leyyam.
Aman bırak monte etsinler yoksa o ağrı-sızı çekilecek iş değil.
Geçmişler üzerine geçmiş olsun leyyam :(
Üzülsem ne yazar, elden gelen birşey yok.
Zamanlamasını iyi ayarla artık.
Habersiz bırakma ne olur.
Öptüm.

zeynep dedi ki...

Allah'tan acilll hemde en acilinden şifalar diliyorumm....Hayırlı geceler..

Gülcan dedi ki...

çok geçmiş olsun benim eşimdede bel fıtığı var.

Fatma dedi ki...

Size ve eşinize çok geçmiş olsun, umarım hemen iyileşirsiniz.

Fatma dedi ki...

Size ve eşinize çok geçmiş olsun, umarım hemen iyileşirsiniz.

Disalce dedi ki...

ah canım yaa...güldüm valla..kızma o kadar güzel yazmışsın ki..gülerek okudum...

geçmiş olsun canım ...inş bi an önce iyileşirsin...ameliyat zor ama en zoruda kemik meselesi...

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Kıyamam ben sana Leyyacığım ya.Oldu mu şimdi bu?Doktor ne diyorsa yapacaksın bak ben 30 yıldır sözünden çıkmıyorum:)Canım benim çok geçmiş olsun sana ki geçecek .Öptüm seni ...

Nedret dedi ki...

Evet kızım, boş ver ameliyatı. Ben ve kocam seninle aynı durumdayız ameliyatsız, cimnastikle, gerektiğinde ağrı kesicilerle idare ediyoruz senelerdir. Senin doktor da çok hızlıymış, hemen kesecek.
Zaten bu en şiddetli durumu atlattıktan sonra insan dikkat ediyor ve bir daha ayni duruma düşmüyor. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

NİNEM,USLU KIZ OL DR DİNLE BİR AN ÖNCE OL AMELİYATINI KURTUL DERİM.DÜNYA İŞİ BİTR Mİ NİNEM.AĞRILARDAN KURTULUNCA DAHA RAHAT YAŞAYACAKSIN.ÇOK ÖPERİM,ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH DERMANSIZ HASTALIKLAR VERMESİN

ÖZLEMCE dedi ki...

TEKRARDAN ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.KENDİNİZE ÇOK İYİ DAVRANIN.

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun cnm,ALLAH acil şifalar versin sizlere,sevgiler...

Hansa dedi ki...

Ablacım yaaa...!
çok geçmiş olsun bildin diimi beni ...:))
çok üzüldüm allah acil şifalar versin...allah dermansız dert vermesin...
Geçmişşşş olsuuunnnnnn.........

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım yaa Can acısını bu kadarmı tatlı anlatır insan kıyamam ,acil şifalar .sanada eşine de
sevgiler çok geçmiş olsun

nevali dedi ki...

sevgili leyya güleyimmi ağlayayımmı yazdıklarına bilemedim,öncelikle çok geçmiş olsun.herşeyin başı sağlık,dikkat edin kendinize...

lolipu dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. Tabii ameliyat fikri hoş değil ama başka tedavisi yoksa yapacak pek bir şey de kalmıyor herhalde

Unknown dedi ki...

:( çok geçmiş olsun...ama bence ben kadavra olsaydım başka birine kemiğimi çok görmezdim mutlu bile olurdum...biliyorum saçma bir tabir oldu ama eğer iyi olmanı sağlayacaksa
bence mantıklı bir karar olabilir böyle bir kemik kullanmaları.yaşayan birinin kendi kemiğine daha çok ihtiyacı var ne de olsa:)
umarım çabucak atlatırsın.

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Benim kardeşimde de geçirdi bu operasyonu şimdi çok rahat.
Bir an önce iyileş bizi mahrum bırakma hepsi birbirinden güzel, eğlenceli post'larından.

neval dedi ki...

zor sorunalrı nasıl da espriyle anlatıyorsunuz acınızı bel kayması yaşamış biri olarak sadece tahmin edebiliyorum 10 yıl önce fizik tedavi ve çelik korseyle iyileştim ameliyat tek seçenek olmamalı
acil şifalar

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Leyyam,öncelikle çok geçmiş olsun eşinede,bel rahatsızlığı çok çektim kireçlenme,fıtık tedavi ilaç cevap vermedi benimde aklıma hacamat geldi epey araştırmalar ve bu işin uzmanını ısrarları doğrultusunda yaptırdım şimdi şükürler olsun daha iyiyim seninde inşALLAH çabuk geçer iyileşirsin..gülmeden yazılarını okumak mümkünmü:)bak özlemişim iyiki bu sayfan var... bütün zorlukları atlatıp başarcağına inanıyorum sağlıkla kal...A.E.O

dshandmade dedi ki...

Böyle bir sağlık sorunu nasıl böyle güzel anlatılır? şahanesin leyya. çok geçmiş olsun, kolaylıklar diliyorum.

sevil dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum,yani bir hastalık da ancak böyle tatlı anlatılır,bi de ameliyat olsanız kimbilir ne eğlenceli postlar gelir.Sevgiler.

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

geçmiş olsun, acil şifalar.. siz böyle moralli oldukça, nelerin üstesinden gelmezsiniz, Allah'ın izniyle maşallah! hayırlısını dilerim hakkınızda

sevgilerimle

ebrulikedi dedi ki...

leyya çok geçmiş olsun.ameliyat fikri pek hoş olmuyor ama sağlığınıza kavuşacaksınız sonunda.hayırlısı olsun.inşallah ameliyata gerek kalmadan düzelirsiniz.böyle güzel yorumları okuduktan sonra neden olmasın:)

Melike dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun arkadaşım, sana daha önce de anlattığım doktor TV.de aynen senin gibi hem bel fıtığı hem de bel kayması olan bir kadın hastasını çıkardı ve kadın 3 gün önce ameliyat olmuş, gayet sağlıklı dimdik ayaktaydı. Bana kalırsa sen benim söylediğim o doktora da bir danış hemen tek doktorum söyledikleriyle sakın karar verme, üstelik benim söylediğim doktor öyle kemik falan da takmamış hastasına, kolaylıklar diliyorum sana canım..

Mor Düşler dedi ki...

çok geçmiş olsun..ameliyat fikrine alışmadan önce 1-2 hekime daha danışın derim..acil şifalar dilerim. sevgiler..

Unknown dedi ki...

Leyya geçmiş olsun ,şimdi okudum yazını :(