3 Aralık 2010 Cuma

ayhhh bu da burda kalmışş:))


yok yok çantalarımın sayısı ''katır tirilyonları'' bulmadan bana rahat yok!!!sırf bu espriyi kullanabilmek için diktim bu çantayı:)))

pasaja neyin koymadım bunu.iki gündür pasaj,kumanda paneli ve blog link üçgeninden bermuda şeytan üçgeni çarpmışa döndüm zati:))bu da cici cici  burda dursun işte...mevcutta yok,isteyenleri mailime alayım:)elde taşınmalık boyutta diktim.bir adet içcebi var.acilen bu kilit mekanizmasına da bi isim bulmalıyım.kuzu dili???tavşan kuyruğu???kedi kulağı???hönk!!!!

10 yorum:

Nedret dedi ki...

Ha, ha. Hani satıcılar yazıyor ya nette kibar kibar ''sigarasız ve hayvan olmayan ortamda üretilmiştir'' diye. Kendiminkilere ''sigaralı ve kedili evde üretilmiştir'' diye yazasım geliyor.
Haritalar aşkına ben de bilezik filan yapmış idim, kimsecikler yüzüne bakmadı. Kızım dahil. Halbuki ne kadar güzeller. İnsanlar zevksiz oluveriyor bazen. Süpet çanta. Sevgiler.

Ada Deniz dedi ki...

desen süper ellerine sağlık

Çiçekli Tavık dedi ki...

ayyh bu da burda kalmış deyince aklıma ayşegül atik'in satış fişi yerine elektrik fişi alıp geldiği o kısa skeç geldi, orda fişlerden biri ayşegül hanımın degaje yakasında kalmıştı, onu alıp Aayyh bu da burda kalmış demişti:) vay be, seneler geçmiş... alala.. o kadın yoks aayşegül atik değil de defne yalnız mıydı? ayşegül atik açık ara önde gibi görünüyor zihnimde. emin değilim, tavuğum ben! Gıt!
bu arada böyle desenler bulsam ben de alırdım, çok güzeller. ellerinize, kollarımıza sağlık :)

Çiçekli Tavık dedi ki...

Bir dakika! yeni birşey farkettim, arkadaki desen benim koltuklarımın deseni! ben de diyorum bunlar nerde ntanıdık geliyor bana! benim koltuğum benim o! :)

renklicehobiler dedi ki...

Ooo ben görmeyeli bloglardan uzak kalalı çantaların tüm dünyaya ulaşmış:) Çok güzel desen ve çantayla çok güzel durmuş...

Gülcan dedi ki...

haika bir çanta ellerinize sağlık bayıldım.

hobivakti dedi ki...

Ne kadar şirin olmuş. :)

Ellerine sağlık.

Kumaşıda güzelmiş. :)

Sittirella dedi ki...

Çıtçıt kapama, fermuar kapama, mıknatıs kapak çıtçıt + kapak, örtülü kapak, düz kapama... kilit zımbırtısı? :)
Kabul et ama, ''zımbırtı'' mekanizmadan daha bi' şirin geliyor kulağa.
Yok, bugün ''ilhan perileri'' başımda, bulamadım isim ben :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım birgün uğramadım burası bir dükkan olmuş:)))harika demek az gelir ellerine sağlık.

bak ne diyorum bu dünya atlası desenliyi sakın bir öğrenciye satma. mazallah kopye sebebi sayarlar heleki coğrafya sınavında:)))))))))))
ben bir MAŞALLAH diyeyim aman nazarlar değmesin canıma. hayırlı bol kazançların olsun canım

MODA GEZGİNİ dedi ki...

güzel çanta olmuşş.ellerine sağlık canım.türkiyeyi buldum çantanın üstünde harika dahada sewdim çantayı:)eline sağlık.sewgiyle kal