2 Aralık 2010 Perşembe

upsss çok yoruldum!!!ama başardım:)


indirimli ve hediyeli satış kampanyalarının her ikisi de başlamış bulunmaktadır...ilkini düzenlemeden ikincisini yayınlamak gafletinde bulunduğum için hediyeli kampanya indirimlerin altında kaldı:))her iki kampanya aralık ayı boyunca sürecek.şayet satın almak istediginiz çantanın mevcudu kalmamış ise sipariş verebilirsiniz..sizin için kampanya şartları dahilinde bir yenisi üretilecektir.
şimdi artık bir süre dinlenmek istiyorum... sanırım ...yani ....dayanabilirsem:))bu arada audey &james çiftinin bitmiş halini bir de buradan görün istedim...

8 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Bayıldımmmmm!!!!!!!!!

Sihirlitorba dedi ki...

son üç posta toplu yorum evet öhöm :) kampanyan hayırlı olsun cnm biiiiir...çantalar her zamanki gibi çok güzel ikiiiiii...haritalo olan her daim favorim olarak kalacak üüüüüüç...

Sihirlitorba dedi ki...

son üç posta toplu yorum evet öhöm :) kampanyan hayırlı olsun cnm biiiiir...çantalar her zamanki gibi çok güzel ikiiiiii...haritalo olan her daim favorim olarak kalacak üüüüüüç...

Unknown dedi ki...

İNAN AKŞAM DİYECEKTİM,BU NASIL TİCARET LEYYACIĞIM DA KARIŞMA NİNE,VARDIR BİR BİLDİĞİ DEDİM.BOL SATIŞLAR

nevali dedi ki...

bol satışlar,bol kazançlar....

nevali dedi ki...

bol satışlar,bol kazançlar....

Unknown dedi ki...

Harika olmuş.Ellerine sağlık.

Gülcan dedi ki...

çok hoş bir çanta eşimin ve benim resmimin olduğu bir çatayı kullanmak isterdim.sevgiler.