29 Aralık 2010 Çarşamba

leyyanın feminen cadısı...


öncelikle belirtmeliyim ki  bir süredir yazdıgım 'bel fıtıgı günlüğü' tadındaki yazılarımı asla birileri bana acısın ,efendime söyliyim laf olsun bu günki postta böyle dolsun amacıyla yazmıyorum...hele hele reklam gibi bir gayem zinhar yok... zira gittigim hastaneler ve muayene oldugum doktorlarla hiç bir organik ya da inorganik bağım mevcut olmadıgı gibi çatır çatır faturalarını ödüyorum:)yine  kendisine muayene olupta ismini verdigim doktorların hiç biri için olumsuz bir niyet beslemiyorum. zira hepsi mesleğinin ehli insanlar.. hepsi kendi anlayışına göre bir tedavi metodu kullanıyor..bu da gayet doğal..ben hepsine minnettarım..şimdiii yazımın bundan sonrası benim gibi  eşekten düşmüş olanlar içindir:)resimler de hala eşeğinin sırtında güvenle yol alanlar için....


bu gün yine bacağımı yanıma alıp zırlaya zırlaya doktora gittim:)ortopedist doktorum prof dr mehmet tuncel kendisinin yapabileceği bir şey kalmadıgını , hiç bir iyileşme gerçekleşmediği için artık operasyonu düşünebileceğimizi söyleyip bizi hisar intercontinental hastanesine yönlendirdi...ben bu arada salya sümük arasında  başka doktor istememmmm!!!bunnar benimle oynuyorlarrr!!!götür beni kessinler biçsinler diye orta şiddette çemkiriyorum:)(ha bu ara eşime accip bi sabır geldi:))

neyse son bi istişare babında gittik hisar hastanesine...asansörden inmemle tekerlekli sandalyeye binmem bir oldu...hmm hizmet yerinde...neredeyse hiç bekletilmeden doktorun odasına alındım...bu da olumlu...doktor bey (bahadır ay) derhal muayeneye başladı ki şu ana dek hiç bu denli ayrıntılı bir muayeneden geçmedim doğrusu...gayet titiz bir muayenin ardından  bizzat bahadır bey  beni  kendi değimiyle 9.hariciye koğuşuna (acile:) götürdü...koluma bağlanan serum eşliğinde sanırım bir buçuk ,iki saat kadar yattım orada...ara ara doktorun ziyaretleriyle şenlendim:)gayet güler yüzü, doğal ve ilgili tavırları, artı edebiyat aşinalığı sayesinde iyi bir diyalog kuruldu aramızda...bu arada torbadaki serum azaldıkça bende gözle görülür bir düzelme başladı...içimden Alla Alla uyuşturucu filan mı veriyorlar bana nedir bu ağrıyı hissetmezlik filan diye de kurtlanmadım değil:)sonuçta neyse neydi ..bana öğlenden bu yana kendimi  kelebekler gibi uçuş uçuş hissettirdigi için keyfim yerinde..
MRlarımı inceleyen bahadır bey de ameliyata gerek olmadığını, istirahat +ilaç tedavisine devam etmemiz gerektigini söyledi.. olmadı fizik tedaviye başvurabilirmişiz...bu arada hopur zıpır atlayıp zıplayan ben artık dizlerimi bükerek filan eğiliyorum:)doktorun da dikkatini çekti ve doğru yolda oldugumu söyledi...
son durum bu..artık bi zaman okul mokul hakgetire tabii...

hisar intercon....... (ne alengirli isim böyle:) hastanesinin sgk ile sadece kardiyoloji alanında anlaşması varmış.diğer bütün tedaviler kapsam dışı..muyene için 110 tl,serum için 48 tl ödedik..ilaçlar da doğal olarak sgk kapsamına girmedi onlara da 25 tl civarı ödedik.bu arada yeşil reçeteli bir ilacım oldu:)dolayısıyla bir sonraki postun başlıgı da belli oldu:hapçı leyya:)))



 iğnelerle zor bela belimi doğrulttugum günlerde az az çalışıp tamamladıgım çantaları göreceksiniz bir süre daha...bu feminen cadı sevgili özgenin arkadaşlarına hediyesi olacak...umarım gülümseten bir hediye olur:)



13 yorum:

Hamarat Hatun dedi ki...

geçmiş olsun canım.bende sonucu merakla bekliyordum nasıl oldun diye.
Ameliyat olmadan kurtulursun inşallah sıkıntılarından .Allah şifalar versin

Nedret dedi ki...

He he o mucize serumu ben de yemiştim:)) Omurlarının arasından zarlarını yırtıp, pırt diye çıkıp, omurilikten geçen sinirlerine basan fıtıktaki sıvıyı çekiyormuş o ilaç karışımı ve de fıtık büzülüyormuş ve senin ağrıların geçiyormuş. Ancak geçici çözüm, mecbur dinlenecek ve o ilaçları içeceksin. Yavaş yavaş geçecek.
Ben de kızım için Leyya'dan bir sırt çantası rica etsem diye düşünüyordum ki sen yamuldun. Dikişinde yamuk olur şimdi:))) Erteledim:))) Sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım benim yüreğinden ve ellerinden dökülenlerle yine süpersin :)sevgiler

Sihirlitorba dedi ki...

pek bi havalı kendisi gerçekten :)
tekrar çok geçmiş olsun cnm,kendine dikkat et,doktor dinlen diyorsa dinlen ;)kendini toparlayınca daha rahat çalışırsın inşaallah.sevgiler...

bahar yorgun dedi ki...

canım sen şu kem gözlere şiş babında bi kurşun mu döktürsen.. Nazarlara geldin canım... Bel fıtığı, boyun düzleşmesi, zona gibi rahatsızlıkları aynı anda geçirip yanında 4 yaşında çocukla beraber sabah 4 vasıta değiştirerek işe giden, akşama kadar gezip denetim yaparak aynı şekilde dönen biri olarak , seni çok iyi anlıyorum. Bu tarz ağrılar kışın depreşir, yinede dikkatli ol bacım, seni seviyoruz

MKBL dedi ki...

Canımmm Leyya Çok geçmiş olsun.
Çanta yine çok güzel hemde gülümsetir.
Sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

o kadar hastasın ve bu kadar güzel işler yapıyorsun ..kız sen deli mi
sin ..birazcık yat iyileş ...aaaaaAAAA....

gez gör arpacık dedi ki...

Sevgili leyya,çok geçmiş olsun. Allah şifa versin inşaallah. Şifanın hangi vasıtayla geleceği de belli olmaz. Alternatif tıpla ilgili ne düşünüyorsun bilmem ama ben kendim bizzat gittim. Bitkisel ilaçlar beni rahatlattı ama akupunktur da olmam gerekiyordu. Ama bendeki gerginlik had safhada çıktığı için ne yazık ki doktor yanaşmadı. (iğneyle aram olmadığı için ben de pek sevindim bu işe)Bu arada ben orada sıramı beklerken resmen iki büklüm olmuş hastalar geldi. Onlar sırasız sualsiz hemen doktorun yanına alındılar.Bir kaç tane doktora gittin yanlış değilsem. Tavsiyem bu adama da bir görün. Bu arada başka hastalıkların varsa onlar da çıkıyor ortaya:)) Elinden muayene ediyor çünkü..Annemle eşimi de götürmüştüm. Doktora söylemedikleri rahatsızlıklarını doktor onlara söyleyince şaşırdılar. Bu arada adamın adı Muhammed Ömer Nazar..Doğu Türkistanlı..Randevu almakta zorlanırsan yardımcı olurum. Muayenehanesi Bakırköy'de. Tekrar çok geçmiş olsun.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Leyyam,iyi yapıyorsun her dr. tedavi şekli farklı tv.dinlemiştim en son ameliyat bütün imkanları kullanmak lazım diyor onunda tavsiyesi bir kaç dr.gidilmesini öneriyor RABBİM,büyüktür şifasınıda verir,anti deprasal ilaç kullanmayan varmı oda bir süreliğine devamlı değil zor dönemi geçirmende yardımcı olcaktır tecrübesi ile dr.tavsiye ediyor tez zamanda sağlıklı günlere kavuşman duası ile...A.E.O

Corteygrif dedi ki...

Hello dear
just stop to wish a happy new year,
God bless you
kiss
ROSA

Gaba Diseños dedi ki...

Hola! Escribo desde Argentina...
Todos los dias miro tu blog, me encanta todo lo que haces!
Te felicito!!
Felicidades para este 2011 y muchas buenas ideas para seguir creando!
Besos!♥

Unknown dedi ki...

Merhaba randevu almak icin nasil ulasirim omer nazar hocamiza??

Unknown dedi ki...

Randevu almak idtiorum ama ulasamiorum bi turlu okanbasligil@gmail.com adresime mail atarsaniz sevinirim saolun simdiden tesekkutler