30 Aralık 2010 Perşembe

vaka vaka


bu gün canım pek sıkılıyor...bi yanım kak gidelim  derken, öte yanım otur oturdugun yerde modunda..çekiştiriliyorum içten içe:) canım etnik kıyafetler giyinmiş afrikalı kadın aplikeleri yapmak istiyor..sonra onlardan çanta dikmek ... iyi de çanta modeli konusunda kararsızım....kapaklı modeller denemek istiyorum mesela...acaba nasıl olur???aslında şu an içinde bulundugum ruh hali bana çok yabancı ...şu saatte son derece yorgun,bayagı bi uykulu,kararsız ama aynı amanda iştiyaklı...bi tuhaf!!!döner yemek istiyorum ama dönmesin istiyorum ya da   vazgeçtim!!! durdurun dünyayı inecek var gibi bi ruh haleti ..şu an karşımda derya baykal ipekçi şalvarını tarif ediyor...midem bulanıyor..yok şalvardan değil, sanırsam ilaçlardan...aslında divitinden bi şalvar dikip giyinebilirim.evde tabii, dışarıda  marjinal görünmeyi tercih etmem açıkcası..yok,  şişko olurum ben şalvarla, dalga geçer çocuklar...çocuklar demişken bu gün onlara mercimek köftesiyle kıymalı ve peynirli börek sözüm var...kıyma demişken geçtiğimiz kurban bayramından bu yana kıymayı evde yapıyorum ...

moulinexin resimdeki modelini kullanıyorum ve gayet memnunum şimdilik... çalışırken çok gürültü çıkarıyor ama  onu kusurdan saymıyorum çünkü ben de çok gürültülüyümdür:)

resimdeki çanta yine sevgili  özgenin başka bir arkadaşına hediyesi olacak...umarım bu da sahibesini gülümsetir:)

14 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben de gribim kafam kazan gibi,boğazım yanıyor örgü dahi öremiyorum o kadar yani:(Kocacığım benden fena kelin merhemi misali öksürüp duruyor kendine hayrı yok...Bu çanta beni gülümsetti,sahibini bilemem belki bana da üstünde kızlarımın olduğu bir çanta tasarlarsın -iyileşince-.Bir bak bakalım:http://colette-kzlarm.blogspot.com/
benim kızlar bunlar...Öptüm seni.

elif-kayra dedi ki...

kıyma makinesi iyi fikir aslında :)

mutlu yıllar

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

:)"Falan olsun istiyorum ama feşmekanı da olmasın istiyorum" halleri iyi haller değil yavruuummm... İnsanı baştan çıkarıııır. Çoluğu çocuğu şaşırtıııır. Kocayı dellendiriiiirrrr. Tehlikeli haller bu haller, yol yakınken evine yuvana dön çocuğuuummmm. Kır dizini, otur evinin kadını ol, çocuklarının anası ol kızııımmm... Canın ööööyyyle anarşik anarşik şeyler istemesiiiinnn. İcat çıkarma başımıza e mi yavrum?
Paylaşımcı, komik, isyankar arkadaş; insansın, kadınsın, düşünüyor ve üretiyorsun. Bunları hepimiz zaman zaman yaşıyoruz. Doğru yoldasın hiç korkma. Ya da doğru yolda olduğunu ümit ediyorum. Çünkü bizden çok var. Eğer içimizden biri yanlış yoldaysa vay hepimizin haline:)))

Ayca Karaoglan dedi ki...

Kak gidelim leyyaaa :) Kıyma makinesi süpermiş valla :)

Ada Deniz dedi ki...

ne güzel bir çanta olmuş öyle, ellerine sağlık

Melike dedi ki...

arkadaşım umarım en kısa sürede iyileşirsin, bu arada alt postlardaki çantalat çok şirin olmuş.

zeynep dedi ki...

Aynı ruh hali içinde cebelleşiyorum bende az sonra misafirim gelecek ve ben pc başında sörf yapıyorum:/Mutlu mutlu günler..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık bunlar iki kafadarlar serisi oldu.çok da şekerler.
mutlu yıllar canım sağlıkla inş. sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

mutlu sağlıklı yıllar dilerim ..her şey gönlünce olsun...sevgiyle sevgilerle kal ...(*-*)

Unknown dedi ki...

MUTLU SAĞLIKLI ÇOK ÇOK YILARA NİNEM.YORMA KENDİNİ DR LUK OLDUN MU MACERALAR BİTMİYOR TABİİ MASRAFLARDA ALLAH KUVVET VERSİN.ÇOK ÇOK ÖPERİM SAĞLIKLI GÜNLERE ÇABUK KAVUŞ İNŞALLAH

sevil dedi ki...

Yeni yıl sana ve ailene sağlıklar,mutluluklar,başarılar ve bol bereketlerle gelsin,sevgiler.

ebrulikedi dedi ki...

çanta yine harika:9yeni yılda inşallah sağlık sorunların hallolur.bir an önce iyileşirsin arkadaşım.sevgiler

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

Argery Araya C. dedi ki...

Que lindos tus trabajos la felicito y le deseo un feliz año 2011 lleno de bendiciones