27 Aralık 2010 Pazartesi

in the air to night


sevgili eda için tasarladığım bu çantaya yine sevdiğim elton johnun sevdigim bir parçasının adını verdim...bu gece havalarda:))


bu gün sabahtan kendimi azcık iyi hissetigimden gidip iğnelerimi yaptırmadım. sen misin yaptırmayan... nasıl acı çekiyorum şu an...beyzi gelsin hemen koluna girip gideceğim..ne menem bi şeymiş bu fıtık, hayatımı mantar etti:).saırım en iyi ilacı sevgili blogger ablalarımın ve kardeşlerimi de yorumlarında dedikleri gibi dinlenmek...dinleniyorum dinlenmesine ama bu sırada iç sesin sesi kısıldı  konuşmaktan..okul n'olacak...finaller n'olacak..ya onca emekten sonra okuldan atılırsak n'olacak!!!neyse ki söz verdigim siparişleri zamanında yetiştirdim...üzerimdeki en büyük yüklerden biriydi bunlar da...söz bu başka şeye benzemez...


şimdi sizi  cadı resimleriyle başbaşa bırakıp istirahatime çekiliyor,hepinize acımı paylaşan ve daha önemlisi yol gösteren yorumlarınızdan dolayı çok çok çok teşekkür ediyorum...umuyorum ki az daha dişimi sıkarsam üç vakte kalmaz toparlanacağım:))



10 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

AY ÇOK ŞEKER BAYILDIM:)

Stil Direktoru dedi ki...

süper kadın bayıldım yine!

ÖZLEMCE dedi ki...

yine yeniden elinize sağlık.bu arada kendinize çok iyi davranın

Magia da Inês dedi ki...

♫°° Amiga,

°º♫ Desejo para 2011
° • ♫ "O sonho realizado...
°º ♫°° ♫♫ O amor esperado...
° ·. •*• ♫ A esperança renovada..."

Bj♥s
Brasil °º♫
°º
° ·.

edaca dedi ki...

oncelıkle sesını duyduguma cok sevındım leyyacım .....ve sana hıc soz bırakmadım dımı cıııırrrrcırrrrrrrrrrr konustum durdummm :))))) ellerın dert gormesın cooook sevımlı olmus canım cok saolll

uğurböceği dedi ki...

ellerinize sağlık her zamanki gibi muhteşem olmuş :) bayılıyorum yaptığınız tasarımlara..bazen ağzım açıp bakıyorum :D
geçmişler olsun.inş en kısa zamanda iyileşirsiniz.insanın neresi ağrıyorsa canı ordaymış derler :( ama siz hiç kendiniz bırakmayın..zaten okulunuz ve tasarımlarınız sayesinde kendinizi bırakmıyorsunuz :))))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık şeker cadı hanıma iyi uçuşlar.kendi çok yorma canım benim

Havlu Dantel Modelleri dedi ki...

Geçmiş olsun, inşallah kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.

İşeriniz çok güzel, bu da tam cadı olmuş, benleri, baykuşu filan. :) Ellerinize sağlık.

sesiber dedi ki...

Cadı bile güzelleşmiş ellerinde.
Kendine iyi bak lafını sevmem ama sen yine de iyi bak, çok yorma kendini...

Maite - vitoma dedi ki...

Preciosos los dos.
Bss.