6 Aralık 2010 Pazartesi

dokunulmaz günler...



hani bazı günler vardır...dokunulmazlık istersiniz de ortam gereği bunu ifade etmekten kaçınırsınız...ya da  dikenlerinizi çıkarmışsınızdır da , alenen batıracak adam arasınız etrafınızda..itinayla adam kaşıma modunuzda ve ya  birilerine gözdağı verme çabasındasınızdır...hiç biri değilse de esprili bir gününüzdesinizdir:)işte bu clutch çantalar tam da o günler için:))


satıcı görür görmez ilgimi çeken bu  kestane balıklarının (bu adı onlara eşim verdi:), vakko tasarımı ve üretimi oldugunu söylediğinde şaşırdım. kumaşlarla o kadar içli dışlı olmama rağmen vakkonun kumaş tasarımı ve  üretimi yaptıgını hiç duymamıştım..(sanırım bu bilmezliğimi markalara karşı kayıtsızlığıma bağlayabiliriz:)..hatta içimden bir tür pazarlama raconu olabilir!!dedimdi satın alırken..sonrasında internette küçük çaplı bir araştırma yapınca yanıldığımı anladım..aman en kötü yanılgım böyle olsun:))zaten sağolayım ben hep gider böyle  maliyeti yüksek janjanı az şeyleri beğenir ,sonra da çevremden 'ay sen buna mı bu kadar para verdin!!!hay Allah seni n'apsın!!!'bant kaydını dinlerim...işte siz blogger arkadaşlarımı  sevmem için bir neden daha..hiç biriniz bigüne bi gün''ama leyya şunun da şurası şöyle olmuş ''demediniz...sizi ne kadar sevdiğimi daha evvel söylemiş miydim blogger arkadaşlarım:)


 tmm ..olayın duygusal boyutuna  da vurgu yaptıktan sonra devam...kumaşları evvelce de denediğim gibi çift yönlü kombinledim.bi defa çantaların duruşlarını çok begendim...kumaşın dokusuyla çantanın formu çok uyuştu .kimi zaman çok güzel dikilmiş bir çantadan hiç de iyi resimler almak mümkün olmuyor.kumaşın katı ,kıvrımı ,kesimi ,deseni ,olduğundan çok farklı gösteriyor tasarımı.mesela çok severek çalıştıgım haritalı kumaşım güzelliğini resme yansıtmadı bir türlü...belki yüzlerce poz çektim ama ı ıh...oysa bunlar çok kaprissizdiler bu konuda.bir iki çekimde istediğimi aldım:)(bugün de amma yazdım haa:))

bu da siyah ağırlıklı bir kombin..astara kıyamaya kıyamaya kırmızı puantiyelerimi kullandım..neyseki menbaı bende:))

aralık ayı boyunca her birinin  fiyatı 30 tl

16 yorum:

yeşil inci dedi ki...

HARİKAAAAAA..ÇOK TARZ OLMUŞLAR.ÇOK KREATİFLER.ELLERİNİZE SAĞLIK...

mandalina dedi ki...

hem zarif hem spor havası var.
gene güzel gene özel. ellerine sağlık :)

Mor Düşler dedi ki...

süper görünüyorlar, bu tarz desenleri hep sevmişimdir..annemin eteği vardı yıllar öncesi bu desende..astarla arasında ne koyuyorsunuz merak ettim..ben de kızıma yaptım arasına asetat koydum ses yapıyormuş beğenmedi hanımefendi:))

Unknown dedi ki...

MUHTEŞEM NASIL CADISIN SEN YA.AHAH VAKKONUN BİTİŞİĞİNDE YAŞADIK 20 YIL NE KUMAŞLAR VARDI NE KUMAŞLAR.HELE Kİ DÖŞEMELİKLER GÖRÜLMEĞE DEĞERDİ TAM SENLİK.FABRİKA GİTTİ ESENYURDA ORADA SATIŞ VARMI BİLMİYORUM.BAZEN ÇOK İNDİRİM OLUYORDU ÖZELLİKLE KUMAŞLARDA

ÖZLEMCE dedi ki...

ama her yaptığınıza hayran kalıyorum:))

esin dedi ki...

balığın adı puffer fish,yada balon balığı,uzakdoğuda yiyorlarmış,ama bazen de öldürücüymüş,ya işte eyle

leyya dedi ki...

hay sen sağol esincim ya hu:)işte bak blogger arkadaşlarımı sevmem için bir neden daha:)

Gülcan dedi ki...

hepsi birbirinden güzel.elinize sağlık.okurken hiç sıkılmadığımıda belirtmek istiyorum.

mandalina dedi ki...

bu çantaların boyutları londra temalı çantaların boyutunda mı leyya?

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyyy oyyy bunlar süper renk ve desenler yine harika. yazını okurken seni yanımda hissetmek ayrı bir güzellik. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

CANIM SEN BEĞEN ABLAN ÖRSÜN RENGİNİ SÖYLE,İPİNİ YÜNCÜ GÖRÜNCE BEĞEN,SÖYLE BANA YAVAŞ YAVAŞ ÖRERİM.SENİNDE KIZIN VAR KOYARSIN KENARA

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Süper ya:)
Hayırlı sabahlar:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Hepsi benim olsun hepsi hepsiiiii :)))) Bu sabah maymun iştahlılığım yine hortladı :D Öpüyorum Leyya'cım, en kocamanından ;)

Cafe Pepela dedi ki...

Desen,insanın ruhuna işliyor!
Çalışmalarınızın hepsi birbirinden cici.Kutluyor,devamını heyecanla bekliyorum.
Kalbi sevgi ve selamlarımla

Çiçekli Tavık dedi ki...

içimden bir ses balığın puffer fish olduğunu yazan esin'in benim ablam olduğunu söylüyor. acaba doğru muyum? :)

bu çantalar gerçekten çok kıyak olmuşlar diyeyim ben de. böyle ablaya böyle kardeş de pek gitmedi ama neyse:)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

vallahi yetenekli hatunsun.hayranlıkla yaptıklarına bakıyorum leyyam,ellerine kollarına sağlık canım benim.
çok çok çok öpüyorummm