5 Aralık 2010 Pazar

africans yeniden


doğrusu benim işim üretmek..pazarlama kısmı çok da ilgimi çekmiyor..aklım fikrin ne yapsam, nasıl yapsamlar üzerinde yoğunlaştıgı için pazarlamayla ilgili istatistiki detaylara dikkatimi veremiyorum...rutin yazışmalar ve kargo vs işlemlerini halledip yeniden makinemin başına oturuyorum hemencik..ama son zamanlarda bir şey dikkatimi çekmeye başladı..tasarladığım ürünlere bakınca aslında onları genellikle aynı isimler için yaptığımı farkettim.bittabii  farklı insanlar da var tek tek alışveriş eden ama dediğim gibi  aynı isimler dikkat çekecek çoğunlukta..yoksa bu dalgınlıkta asla dikkatimi çekmezdi:))düşününce böyle olması hoşuma gitti ...demek ki tasarımlarım onları mutlu etmeyi başarıyor..yoksa bağımlılık mı yapıyor:))

neyse, güzel kumaşların büyüsüne kapıldığımdan beri aplikelere ara vermiştim.sevgili owlun isteğiyle yeniden oturdum kırpık kumaşlarımın başına..özlemişim haliyle..tıpkı bu , bu  , bu  şu an aramaya üşendiğim başka bir kaç çanta gibi , africians da sevgili owla gidecek.ama ama ama owl bloğunu kapatmış..üzüldüm..


bu arada minik bir detaya dikkat çekmek isterim.çanta taslağının altından bir parça görünen el bezlerimi hatırlar mısınız?bu bloğu oluşturduktan sonra girdigim ilk posttaydı , bütün öteki arkadaşları gibi...onları elbezi olarak kullanmaya kıyamadım hiç bir zaman:)ikişer, üçer mutfak masamdaki camın altında sergileniyorlar...böylece hem mutfak aksesuarı etiketini hakediyorlar hem de hiç kirlenmiyorlar:))

7 yorum:

Corteygrif dedi ki...

Hello dear
I really love this african girls,
looks gorgeous always,and your color choise are beautiful!
happy sunday
kiss
ROSA

gez gör arpacık dedi ki...

Ahh..işte benimkiler çıktı piyasaya. Bunları görünce çok mutlu oluyorum. Hatta yapmak için senden izin istemiştim ama hala yapamadım. Görünce yine depreşti yapma isteğim. Harikalar...Ellerine sağlık. Sahibi de güle güle kullansın inşaallah.

ÖZLEMCE dedi ki...

çok beğendim.tam benlikk

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Ellerine sağlıkk çok hoş bunlar ya.mükemmel:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bunlar çantaların içinde ayrı bir yere sahip çok güzel olmuş eline sağlık

fuska dedi ki...

yine çıkmış arap bacılar piyasaya.çok şıklar yine.

owl.ella dedi ki...

teşekkürler canım benim :) blogumu kapattım ama blog arkadaşlarımı takipteyim uzaktan :)