20 Aralık 2010 Pazartesi

9.hariciye koğuşu:)


 ohh ağrı kesicilerimi içiyorum ...güzelleşiyorum:))gerçi biraz bulantı yapıyorlar ama  olsun.bu arada bloğum  giderek 9.hariciye koğuşu formatına bürünmeye başladı.. çıkmak gerek bu psikolojiden..

hıh daha önemli bişey yazacaktım ben;her bi yandan üzerime yağan iyi niyetli yorumların ve mesajların etkisiyle ameliyata gerek bile kalmayacağına inandım bu gün:)her birinize tek tek gelip teşekkür edemedim bağışlayın ...buradan toplu teşekkürümü kabul edin lütfen..


kendisini azcık iyi hisseden leyya ne yapar??tabii ki söz verdiği siparişleri yetiştirmeye çabalar..  çalışma üslubumu biraz değiştirerek kendimi hırpalamadan çalışmanın yolunu buldum .aslında bunu biliyordum daa yerlere yayılıp çalışma zevkimden geçemiyordum...şimdi artık  masa başında  çalışıyorum.. maalesef  döner koltuğum  ve kızıl peruğum eksik..onları da tamamlayınca içimde kalan o sahneyi  çekmeme kimse mani olamayacak!!!
hani kadın ahdeder, bi zamanlar kendisini  horlayıp terkeden sevgilisinin şirketini satın alır..(bu satınalmanın ne yolla olduğunun pek bi ehemmiyeti yoktur..bi şekilde işte:))bu arada herif dibe vurmuştur...eski makamına gelir (o da bi şekilde işte:)) ...masasına şirketin yeni sahibesi çöreklenmiştir...malumunuz kadın döner koltukta ,sırtı duvara dönük oturmaktadır ve saçlar kıpkızıldır...evvela sırtı dönük halde bi güzel aşağılar herifi  veee aniden döner koltuk döner!!!tabi o zamanlar bu koltuklar sadece dönerdi..şimdi masaj yapanı,hatta acil durumlarda üstünden fırlatanı bile var:)aynı sahneyi bu versiyonlarıyla hayal edin..çok fantastik  di mi:))
neyse işte ben de kızıl peruğumda kendi etrafımda bi kaç tur atıp eşime diyeceğim ki:

-nevet ben ya ben!!!hani yıllar evvel bi damla kemiğe muhtac olan o zavallı kadın!!!senden istemiştim de vermemiştin.!!!


                                              

resimdeki kedi&köpek ikilisi  ikizbebeklerimin sahibesi  sevgili özge için tasarlandı..özgecim de henüz çanta dikmeye başladığım zamanlardan bu yana bana destek olan isimlerden biridir.onun için ilk defa sanırım bu çantayı tasarlamıştım.başka çalışmalar da yaptım yine onun için ama hangileriydi hatırlayamıyorum.sırada bir de cadı var yine..bu seferki pek alımlı bişey oldu.cadılar tavan yaptı bu ara benden söylemesi:))

9 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

inş . dediğin gibi olurda ameliyatsız hallersiniz canım. bu ikili süper görünüyor:)) ellerine sağlık

Necmiye dedi ki...

canım sen iyi olda siparişlerin yetişir..Çok seker lmuş köpek çalışmaların....Ama kendini yorma

Unknown dedi ki...

İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM DE ÇOK KOLLA KENDİNİ.ERKEKLERİN CANININ ÇOK TATLI OLDUĞUNU,HEP KENDİLERİNİ DÜŞÜNDÜKLERİNİ YENİ Mİ ANLADIN NİNEM

Gülcan dedi ki...

çok güldüm valla.küöpekler çok cici duruyor şyi haftalar.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Leyyam,içime doğmuş olmalıki sayfana uğradım her daim duamdasın önce okulun bitsin diye dua ederken sağlığın içinde dua ediyorum RABBİM,kabul eylesin şafi ismi ile şifalar nasip etsin tez zamanda amin.çalışmalarında çok başarılısın maşALLAH...A.E.O

İkizBebek dedi ki...

süper olmuş bu taslak :), ellerine sağlık, evet o çantaydı,harikaydı.Ve leyya inanılmaz güzel dikiyorsun :)

Sihirlitorba dedi ki...

Allah kolaylık versin cnm...sen düşüne dur ameliyat olayını nasılsa bıçak kemiğe dayanır bi gün :)yeni kumaşları clutch ları da sevdim...tabi gözlüklüleri de ;)

Unknown dedi ki...

Hiç durmuyorsun:) Ne güzel. Söylemek istediğim bir şey var eğer sorun olmazsa ben senin tasarımlarından birinin fotoğraflarını kullandım çünkü hediye alternatifleri diye bir yazı yazıyorum ve bir yazımda sadece blogger tasarımlarına yer vermek istedim.Blog adreslerini de eklemeyi unutmadım tabii ki:) Sorun olursa haber verir misin?

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
♫ Já faz um tempão que não venho aqui... voltei!...
♫♥ Que lindo está o seu blog... muito, muito bonito!!!
♫♫ Boa semana!
Beijinhos. ♥♫
♫♥ Brasil
♫♫♫♥