14 Aralık 2010 Salı

africans çanta ve bizim evin halleri:)


benim gibi hobi aşıkları bilirler,geceler bizim için en verimli zamanlardır.bu nedenle erken uyumak gibi bir durum sözkonusu değildir bizim için.eh buna bağlı olarak sabahın erken vaktinde uyanmak da büyük  problemdir..mesela ben çoğu sabah köstebek modunda uyanırım.ilk yarım saat gözler yumuk,surat düşük,gard alınmış ,ses ayarsız...ama nadiren de olsa durum tersine döner.işte o sabahlardan biri:
-anne.anneee.anneeeeee!!!
-hı... ne!
-kalk hadi sabah oldu.
-saat kaç
-06.30
-git onbeş dakka sonra gel..
-tmm.
on beş dakika sonra;
-anne..anneeee.anneeeee!!!
-hı..ne!!!!
-kalk sabah oldu.
-saat kaç
-06.45
-hıııı.tmm.çekilebilirsin...
-nereye yaa bari referanslarıma baksaydın!!!(bunu söylerken  o kadar ciddi ki,sanırsınız dragons'den türkiye ayağına katılmış:)
-hönk!!!!:)))
canım kızım az ama öz espri yaptığı için sabahın köründe de olsa bu anı kaçırmak istemedigimden en azından gülümseyerek uyandım bu gün..



 hıı bişey daha..itiraf etmek gerekirse bloğumda acı keder dert ya da tasalarımı paylaşmayı sevmiyorum..sloganım:gülen yüz:))ama bunu paylaşmakta fayda gördüm..aslında yaklaşık bir buçuk aydır tarifi zor acılar içindeyim..benim gibi  kendisini çok dinlemeyen tipleri başkaları da dinlemiyor doğal olarak:)yıllardır belimde yuvasını kuran sevgili fıtıgım artık taşınmaya mı yayılmaya mı karar verdi bilemiyorum ama son bir buçuk aydır sol bacağımda müthiş ağrılar var...belimdeki fıtıktan şüphelensem de oralı olmamak için çok direndim ama artık günde üç tane ağrı kesiciyle iş görür hale gelince eşim duruma el koymak mecburiyetinde kaldı:)yarın doktora götürecek beni.iykkk, sevmiyorum doktora gitmeyi!!!teşhis ve tedavi aşamalarını sizinle paylaşmak istiyorum.belki benim gibi ağrı çekipte ne yapması gerektiğini araştırmaya üşenen başkaları da vardır ve belki faydası dokunur:)

                                      


tmm bizim evin hallerinden çıkıp sevgili africalı kardeşlerimize bağlansın artık konu...evvelce taslağını hatta pek çok defalar bitmiş hallerini de gördüğünüz africans takımı bu kez sevgili owl için tasarlandı ve bitti...


son olarak sevimli cadıdan minik bir taslak..


17 yorum:

Asahhara dedi ki...

Tasarım gerçekten çok güzel. Ellerinze sağlık. Sağılınıza dikkat edin lütfen. Doktor konusu bendede çekilmezdir ama onlarsızda olmuyor. Rabbim acil şifalar versin. Sevgilerimle.

Melike dedi ki...

Arkadaşım çok çok geçmiş olsun, fakat her konuda olduğu gibi bu konuda da doğru doktoru bulmak önemli, şimdi S (sanırım samanyolu) TV.de kafası dazlak sözünü sakınmayan bir doktor var, adı da sanırım Gökhan galiba, gündüzleri sanırım 14.00 civarında bir program yapıyor, ben akşamları 18.10'da tekrarlarını seyrediyorum o doktor çok mükemmel, öyle hemen keselim ameliyat edelim falan olaylarına karşı, hasta için ne doğruysa onu yapan bir doktor, bu programı bir seyret bak. Sağlık bu şakaya gelmez, tekrar geçmiş olsun.

ominous-invasion dedi ki...

Very nice !

Sihirlitorba dedi ki...

geçmiş olsun cnm...cadıyı merak ettim doğrusu :)

*kelebekana*-* dedi ki...

geçmiş olsun ..afrikalıların harika olmuş ..sağlıkla ve mutlu kal..

icimdeki yolculuk dedi ki...

ne dicemi bilemdim yutkundum..çok güzel olmuş demek hahif kalıyor çünkü

Ada Deniz dedi ki...

geçmiş olsun. Senin gibi makina başında dikiş diken biri için zor olsa gerek, acil şifalar dilerim

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Leyyacığım kendine iyi bakmıyorsun anlaşılan.Bel fıtığı nedir insanı nasıl bulur iyi bilirim.Tedavi sürecinde doktorlara kulaklarını versen iyi olur,sonra geri alırsın nasıl olsa :)Canımsın güzel ellerin daha çok güzel çantalar tasarlayacak senin ,-kendine iyi bakarsan tabii-o halde şimdiden geçmiş olsun.

Maite - vitoma dedi ki...

¡Magnífico!!!!
Bss.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

afrika seri süper gidiyor ellerine sağlık sevgiler.
geçmiş olsun aman dikkat et canım

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Acil şifalar olsun.Çanta her zamanki gibi süper.
Sevgiler:)

orgu delisi dedi ki...

geçmiş olsun, sağlık konusunu ihmal etmeyin lütfen, afrikalı kadınlar ve sadece şirin cadının ayağı bile çok şirin. elinize sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

geçmiş olsun..

zeze dedi ki...

geçmiş olsun ,
neşeniz hiç kaybolmasın . çalışkanlığınızda..2011 ve hicri seneniz de sağlık ve huzurlarla gelsin.

Meryemce dedi ki...

geçmiş olsun allah acil şifala versin.çanta yine herzamanki gibi çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Sevgili Leyya, çok teşekkür ederim son yazdığın post ve ziyaretin için. Yazılarımızı yoruma kapatma sebebimiz vakit kaybı olmadan amacımıza ulaşmaktı, sizin gibi duyarlı insanların sayesinde bunu başarmak üzereyiz. buaraad yaptıkların birbirnden şahane tebrik ediyorum.
Sevgiler

Wilma dedi ki...

Precioso¡¡¡ Venezuela.