24 Şubat 2011 Perşembe

kumaş kombinlerim...


 geçenlerde sevgili pelin afrikalı kızlardan benim için bir tane yapar mısın, dedi..tmm dedim başladım kombinleri hazırlamaya...oysa  o ne istedigine çoktaaan karar vemiş..ben de kombinlerimle kaldım:))


o kadar döküldüm, saçıldım,seçtim,resiledim madem,halihazırda yayınlanabilecek nitelikle bi iş de yok ortada ,kombinleri paylaşayım istedim...


keşke vaktim olsa da herbirinden birer afrikalı model yapabilsem...


 karışığım şu sıralar...yetiştirmem gereken bi dolu şey var...hepsi  o kadar zevkli,neşeli işler ki ,hangisinden başlasam karar veremiyorum:)


tıpkı nerdet ablanın oğlu gibi bizimki de bugünlerde pek bi aktif...aktif ne kelime, bildigin azmış...kapının önünden hiç ayrılmayan kediyi şu ara ara ki bulasın...sadece bugün randevusu yoktu herhalde ki kapının önündeydi hep..bir ara kapıyı açınca içeriye sızdı...çıkartmaya çalışırken çok sevdigim kocaman seramik kaplarımdan birini  düşürüp kırdı,şu belfıtıgı yüzünden doktorun verdigi ,benimse biriktirdigim bi dünya ilaç etrafa saçıldı...kuruttugum güllerimin dalını yapragını tarumar etti...daha başka ziyanlar da yaptı ya neyse....ben onu bırakıp dökülenleri toplamaya çalışırken de hiç bişey olmamış gibi gelip kuyrugunu bacaklarıma sürüp duruyordu:)anladım ki kız arkadaşı sakarlığı yüzünden bunu terketmiş !!!

Hiç yorum yok: