18 Şubat 2011 Cuma

ben bu gün....


hani der ya  türküde;

sanki benim mor sümbüllü bağım var,
zemheri ayında canım gül ister benden...

zavallı adam nasıl çaresiz kalmış...şimdi öyle mi ya...işte şubatın ortayerinde bahçeden kopmuş güller...gerçi soğuğu yiyince daha açarken yanmıştı yaprakları ama olsunn.her hali güzel bu çiçeğin...


hayatımda hiç bir el aynam olmamıştı...taa ki bir kaç gün evveline kadar..beyzanın hediyesi...ayhhh nasıl yaşamışım şimdiye kadar onsuz:)arkası çok daha kokoş,karizmayı daha fazla çizmesin diye bu kadarla iktifa ettim:)


yine hayatımda maviyi  ve onun tonlarından herhangi birini seveceğimi söyleseler hadi ordan!!! hadi ordan !!!hadi ordan!!!derdim.artık demiyorum..uludağ dönüşü yol üzerinde mola verdigimiz bir sırada gördüm onu,çocukluk damarım tuttu,alıverdim:)(40ından sonra kokoş olmaya kalkanın hali budur:)


yine kesip biçiyorum ara ara...ama dikmek istemiyor canım bugünlerde nedense...


bir gotic hobo daha...zülüferliğimin üzerimde oldugu günlere denk geldi :)


staj yapacağım okula gittim bugün..şansa bak tam da boğazdaymış:))birkaç minik görüşmeden sonra attım kendimi boğaz yoluna..gördüğüm her güzellik karşısında neden fotograf makinem yanımda değil diye hayıflandım...müsait bi zamanda mutlaka yanımda götüreceğim...

çengelköy civarında 70 yaşlarında bir hanıma rastladım...sapsarı ve kabarık saçlar...siyah bir kürk kaban...siyah eldivenlerin saklayamadıgı zarif parmaklar...ten rengi naylon çoraplar ve modası geçmiş olsa da havasını koruyan pabuçlar...nerden baksan asalet ...yok limuzine binmedi :)sarı dolmuş taksilerden birini durdurdu, ama o işaret ederken ki tavrı bile nasıl desem..tam bir istanbul hanımefendisi...hanım bindi gittiiii...o görüntü gözümden kaybolunca kaldım mı kendimle başbaşa...siyah bol diz hizasında, koccaman kapişonlu bi panço,bacakta kot pantolon,ayakta hammer jack,arkamda sırt çantası....güldüm geçtim kendime..bre ben de böyleyim işte n'apıyım...dedim:)

1 yorum:

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Öyle güzel yazmışsınki hani nasıl desem ,okudukça okuyasın gelir ya bir romanı işte onun gibi birşey ...Bilekliği çok beğendim severim böyle takıları aslında laf aramızda 35-40 arası kokoşlardanım bende:))İstanbul hanımefendisini bıkmadan defalarca okuyabilirim:))Klavyene sağlık arkadaşım:))