18 Şubat 2011 Cuma

hönkkk!!!


geçen gün sabahtan pek bi hevesle çıktım atölyeme...kafamda o biçim bi tasarım vardı.hayata geçirmek için çıldırıyordum ...böööyle 70li,vintage, retro,nostaljik  filan diyorla ya işte öyle bişey hayal etmiştim...renkler çok uygundu...dantel,fisto, misto filan herşey tamamdı...ee niye olmadı ki bu şimdik???:)


gitti gitti, bildiğin anne çantası oldu...


n'apıyım,o kendisi anne çantası olmayı kafasına koymuş:)


onunla ne yapacağım konusunda çok kararsızım...





bi keresinde lisedeyken tam da bayrak töreni esnasında arkamdaki arkadaşla iki hasbihal edem demiştik...gaddar müdür bi tek beni görmüş olmalı ki anonsla yanına çağırdı...verdigi cezaya bak!!!ben diyeyim 500 siz deyin 700 öğrencinin tam da karşısına dikip  istiklal marşı boyunca en masum ve en mahzun halimle ''geveze kız'' olarak teşhir edildim...hayatımda bir daha aynı hataya hiiiç düşmem sanmıştım o gün...oysa bugün yine aynı şey geldi başıma...hay bin geveze kız aşkına!!!sen staj yapacağım okula tam da bayrak töreni esnasında git...öyle canhıraş ve şaşkın bir halde baş müdür yardımcısını arıyorum ki, adamı tam bulduğum anda bayrak töreninin başlamak üzere oldugunun hiiiç farkında bile değilim...tüm öğrencilerin önünde seyirtip adama doğru koşarken bir anda yükselen yine aynı ses!!! çakıldım tabii..eyvahlar olsun!!!yine aynı yerdeyim!!!yine karşımda en az 500 öğrenci ve ben yine yüzüm onlara dönük  ,bakışlarım yerleri eşip saklanacak kadar utangaç...bu kez yıllar evelkinin iki katı azap çektim o süreç boyunca..bi yandan yaşanmışlığın acı hatırası, artı şu anın ezikliği...Allahım yaaaa ben ne zaman adam olacağım...kurban olduğum Mevlam dün bahsettiğim hanımefendi gibi olmaktan geçtim,az akıllı fikirli olaydım ne olurdu:)

1 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

bence bu çanta güzel olmuş, dantelin cinsi biraz daha farklı olsa sonuç değişirdi gibime geldi...