22 Şubat 2011 Salı

anne-yavru kuşlu pano...


yiyiyorum büyüyorum sayfasının güzel sahibesi olmakla kalmayıp, aynı zamanda başarılı bir iş kadını ve yanısıra  bebegim ve biz dergisi yazarlarından sevgili zümrüt için ,bu pano taslağı...az evvel baktım sanırım sitede bazı güncellemeler sözkonusu...eminim yeni yüzüyle çok daha faydalı olacak anneler için...

resimlerime iliştirdigim yazıdan da anlaşılacağı gibi doğal malzemelerle çalışırken aldığım keyif iki katına çıkıyor...bu nedenle,mümkün olduğunca natural malzemelere gidiyor elim.hele bu kenevir dokuma kumaşı kullanırken sevindirik oluyorum resmen:)dünyalı tasarımlara gelince;garip işler yapıp, moda namına  pazarlama fikri bana sıcak gelmiyor..herneyse benim gönlüm dünyalı tasarımlardan yana...


aynı kompozisyonun siyah zeminde duruşu da budur.fena değil ha:)kuşları kumaş aplikesiyle çalışmak istiyorum ama henüz renklerine tam olarak karar veremedim...

ah kih koh koh:))dün yine staj yapacağım okula uğradım...halihazırda başlayabilmiş değilim stajyer öğretmenliğe..şurda altı üstü bi dönem öğretmenlikten hevesimizi alacağız yani..(sarar da kalıcı olursa diye korkmuyor da değilim:))son merci olarak müdürün odasına daldım...listeler henüz ellerine ulaşmamış...haydi leyyaaa yeniden fakültede koşturmaya...höfff,kapısından geçmek gelmiyor içimden,sanki arkasında yine sınav varmış gibime geliyor...

son olarak malum ortadoğunun ardından kuzey afrikada da kargaşa hakim olmaya başladı.basından izleyebildiğimiz kadarıyla özellikle libyada bulunan türk vatandaşları zor durumda.bu kargaşaların bir an evvel halklar lehine son bulmasını ,oralardaki vatandaşlarımızın da sağ salim sevdiklerine ulaşmalarını diliyorum...diliyoruz...

Hiç yorum yok: