19 Şubat 2011 Cumartesi

güllerin içinden canım...


severim ben mazhar fuat özkan'ı...öğrenciyken  (hoç hala kurtarabilmiş değilim yakamı öğrencilikten ya:)en çok onların şarkılarını dinlemekten ve söylemekten hoşlanırdım...


neyse dönüyorum güllereee...geçen gece aldım keçeleri ,aldım kumaşları,aldım silikon tabancasını...ve tabii makasımı...işte bu güller çıktı ortaya sonra...



önceleri dikerek yapardım bu gülleri ,bu kez silikon tabancası kullandım...önce gülleri oluşturdum ardından arkasını çevirip bastım silikonu:)aralarına derelerine bolca sıktım,iki elimin ayalarıyla sıkıştırdım bir kaç dakika,dikmekten çok daha pratik oldu böylesi,hem sağlam da ...


beyazlardan arkada olanını kes yapıştır tarzında oluşturdum.öndekini google görsellerinde bulup denedim...fakat maalesef sayfayı kaydetmemişim.geniş bir zamanda nasıl yaptıgımı  anlatırım inşllh.alttaki hepinizin bildigi şey..öylesine yaptım işte...


bunun hikayesiyse kumaşın kenarından çıkmış olması...hani kumaşlar atmasın diye kenarlarını sıkı dokuma yaparlar ya..işte kesip biçerken çıkan kumaş kenarını bu şekilde değerlendirdim...


geçende demiştim ya oğlum bana broşlar yaptı diye...hani kromozom koymuştuk tekinin adını,herhalde hangisinin oldugunu yazmama gerek yok:)

Hiç yorum yok: