12 Şubat 2011 Cumartesi

kazayagı serisi (dark)


 akşam akşam boş beleş otururken, (ki bu da nadirattandır:) hazır fotolar da makinemdeyken bu post aradan çıksın istedim...boş beleş derken ellerim boş, kulaklarım yine meşgul...tam da rastlamışken bir noktaya parmak basmak istiyorum.vodafonun şu selim abi saçmalığından bıktım...bıkmak ne kelime abiyenin dedigi gibi diskindim artık...herşeyin bi haddi hududu var...doydum artık selim abinin saçma sapan repliklerinden de, abuk hareketlerinden de...hele şu son reklamı görünce n'oluyor ya hu dedim!!! kim bu??? hatta  bi an hüsnü mübareki  tahttan indiriyorlar sandım.gözlüklerim gözümde olmayınca o apar topar koltuktan aşağı yuvarlananın kim oldugunu anlamak biraz güç oldu ya:)keşke birileri ön ayak olsaaaa ''selim abi yiter ya!!yiter!!yiterrr!!!!!!''kampanyası başlatsa...her türlü desteği veririm yeminle...



 işte clutch kazayağı dark.....yine bi dolu resim var ...


clutch çantalar umduğumun çok üzerinde ilgi gördü demiştim...bunu önceki kalıpla diktiklerim için yazmıştım tabii ki.bu kalıbın akibetini ise merakla bekliyorum...bana kalırsa çok hoş bir görünüme sahip, hatları daha bir kadınsı ,daha bir romantik ,daha bir etkileyici ...hatta bana göre büyüleyici:)




her çantamı bitirmeye yaklaştığımda (ki o nasıl bir heyecandır oo!ancak yaşayanlar bilebilir...)resmen kalbimin ritmi değişiyor...sonra finallll...işte ellerimdesin!!!nefesimi tutarak orta kattaki büyük aynanın önüne koşuyorum!!!her türlü duruşunu kontrol ediyorum ayna karşısında...işte ancak o zaman !!hıh!!tamamdır...'' ya da ''ı ıh!!!cix!!!fiyasko!''diyebiliyorum...ama biliyorum ki beni dinç kılan unsurlardan biri her defasında bıkmadan usanmadan yaşadığım bu heyecan fırtınası sürecidir:)

yanısıra en çok korktuğum üç şeyden biri de bir gün elimde bi çantayla merdivenden yuvarlanıp ölmektir:)





eveeeettt geldik bir clutch postunun daha sonunaaa...yarın yine bir çanta var yayınlanmayı bekleyen:)epeydir kullanmadığım, ama çok sevdiğim bir laura ashley tarzı kumaşla dikildi...

**mailden son postlardaki çantaların ebat ve fiyatlarını soran arkadaşlar için bir not;
 yarın keyfimin yerinde olduğu bir vakitte söz pasajda yayınlayacağım hepsini..şu saatte git, ölç ,biç ,pasaja yükle filan zor görünüyor,affınıza sığınıyorum:)

Hiç yorum yok: