12 Şubat 2011 Cumartesi

green days ve london pack bag


bugün bütün gün evde tek başınayı oynadım...evde tek başına kalan leyya ne yapar biliyorsunuz artık...tabii ki non stop diker:)ikide bir inmeyeyim diye bi termos dolusu çay aldım yanıma,yanında bi paket cips ve bir simit..bu cips olayı benim en büyük açmazlarımdan biridir..itiraf ediyorum ben o tü kaka şeyi çok ama çok seviyorum...geçen yıla kadar çocuklarla en büyük zevklerimizden biri yere örtümüzü yayıp  piknik havasında cips yemekti...basında yayında zararları işlene işlene sorumlu anneliğin gereği olarak çocukları  bu zevkten feragat etmeye ikna ettim...gelin görün ki kendime laf geçiremiyorum:)sabah onlar babalarıyla birlikte köye gidince, ben de fırına uğrayıp bi kaç ıvır zıvır alıp günü geçiririm diye düşündüm...ama fırının hemen bitişiğindeki bakkalın teeee dışarlara sarkmış cips sepeti vakum gibi çekti beni..Allahtan yanımda sadece bozukluklar vardı ve herşeye rağmen bi simit alacak kadar para arttırabilmiştim:)



neyse gizli gizli cips yemekten içim şişmişti...söyledim rahatladım:))işte dün bahsi geçen laura ashley tarzı kumaşımla diktiğim çanta ...aslında tarzı derken kumaş büyük ihtimal onun fakat çok eski bir versiyon oldugundan yeni kataloglarda görünmüyor.buna neredeyse ikizi kadar benzeyen başka pek çok kumaş var...dokusu da çok hoşuma gidiyor ,bizdeki dak kumaşlara benzese de daha pamuk dokulu ,daha  doğal görünümlü.metrelerce almış olmama rağmen kullanmaya kıyamadıklarımdan:)


non-stop diktim bu gün ...bir sürü yeni çantayla birlikte sevgili nedret ablamızın kızı için istedigi london sırt çantasını da bitirdim neredeyse...sadece tepesini  büzmek için gereken delikleri gidip bi yerlerde bastırmam gerek, çünkü bendeki aletin bu kadar kalın kumaşı delmesi zor görünüyor.


Hiç yorum yok: