14 Şubat 2011 Pazartesi

polka dot (elvan)


ne atraksiyonlu bir gece geçirdim...yemek bloğum bir gezegenin işgaline uğradı..azcık ciyakladıktan sonra çektim kurtardım kızı:))bu sabah kendimi independence day filminin baş aktörü gibi hissediyorum..ehem öhüm:))


kumaşı tanıyorsunuz.premierin en sevdigim dak kumaşlarından biri kendisi.keşke bu kadar sentetik değil de daha natural ,daha pamuk dokulu olsaydı..o zaman sevmekle kalmaz, bayılırdım..ne yapalım,o da olacak inşllh diye ümit etmekten başka..bi de matruşka ve baykuş  figürlü kumaşlar da yapsınlar istiyorum...ithal kumaşların metresine dünya para vermekten kurtulsak:)alışveriş ettigim kumaşçılara söylüyorum sürekli,ben matruşka istiyorum!!!! ben baykuş istiyorum !!!..bir tek ben istiyorum sanıyorlar her halde ki,tınlamıyorlar bile...hadi  kampanya yapalım isterüüüzzz de isterüzzz!!! diye mail yağmuruna tutalım..nasıl da üretirler o zaman...


polka dotlar artmaya başladı bloğumda.karışmasın için özel ismini ''elvan'' koydum.elvan kelimesi arapça ''levn'' kökünden geliyor ,renkli (çok renkli) demek.malum bizde yaygın olarak kullanılan isimlerdendir, elvan..


ne zülüfer ,ne beyza....varsa yoksa leyyaa!!!evden burnumu çıkartıp bi karşıya gidemedim ...beyza desen az daha dursa sırf kapris doğacakmış...ben de geçerim aynanın karşısına...o kadar çanta dikiyorum, mankenlik mi yapamayacağım:))yalnız hiç bi yerde kırmızı pijamasıyla konu mankenliği yapan bi blogger görmedim o ayrı!!bi dahaki sefere anne tavuk kostümümü giyineyim bari:))


höffff!!!ne çok konuştuk yine di mi içses..gidelim leyya....

Hiç yorum yok: