7 Şubat 2011 Pazartesi

merhaba blog:)


 iki günlük aradan sonra işte buradayımmmm....


aslında kaç gündür gırtlağıma kadar kumaşların içine gömüktüm...kalkıp iki satır yazmak, bi resim göndermek bile aklıma gelmedi o derece:)


hmmm...ilk olarak ortaya bu clutch çıktı...kumaşı görünce dikkatimi çekmişti ama dokununca ...dokununca aşık oldum resmen:)yılan derisi görünümlü, yumuşacık bir imitasyon ,ama nasıl bir yumuşak anlatamam.dokununca insana bir rahatlık, bir sukunet hissi veriyor keşke kelimelerle anlatabilsem...



yine farklı bir kapak denemesi yaptım...çok da hoş oldu bence.


hıh!!bir de broşlara sardırdım fena halde:)geçen yıl mahmutpaşadan neredeyse bi çuval şu broşların arkasına yapışan zımbırtılardan almış,sonra uğraşamam deyip kaldırmıştım bi köşeye...bu günlerde oğluma birlikte oturup her akşam üç beş broş yapıyoruz...halihazırda göğsümde onun yaptıklarından  üç tanesi takılı:)hatta ve hatta birinin adını kromozom koyduk:)ben onun kadar bilimsel çalışmıyorum valla...bildiğiniz çiçekli böcüklü şeyler işte..


bunlar da yıllardan beri al al biriktirdiğim tüvitler...sonunda onlara da sıra geldi...daha evvel modifiye edip begenmedigim clutch kalıbının üzerinde biraz daha çalıştım.yine polka dot kumaşıyla yaptım ilk denemeyi zira o başarısız denemeden sonra ayıla bayıla aldıgım kumaştan soğumuştum...aramızda yeniden ünsiyet peyda etme bakımından çok faydalı oldu bu çalışma..begenipte 10 metre birden almışken ya aramız hep öyle  limoni kalsaydı mazAllah:)ilk fırsatta yenilenmiş polka dot da karşınızda olacak...ayhh ona da broş iliştirdim ,ne şeker oldu görmelisiniz..

eveet bu tüvitlerle hem vakur ama aynı zamanda saflığı ve romantizmi elden bırakmayan clutchlar tasarladım...kestim...halihazırda kesmeye de devam ediyorum..kesmekten bıkınca dikmeye yönelirim bi ara:)sooracıma aylar evvel doğradıgım bir kaç kumaş vardı,onları da çanta kılıgına soktum...baharlık modeller daha çok...ufff ne çok  resim çekmek gerekecek kimbilir...gına gına gınaa!!!


en güzel haberleri sona sakladım:)okula uğradım bugün.osmanlıca,eski anadolu türkçesinden  80 küsür,dilbilgisi ve özbekçeden 60 küsür almışım.ama günün bombası ölçme değerlendirme sonucuydu...geçmişim...resmen geçmişim!!!ehem kem küm itiraf etmek gerekirse aslında hoca lutfetmiş de geçirmiş.sanırım en son karşısına geçip 'hoca!!!ben var yaaa sittin senede bu dersi veremem!!!'deyince , bi dahaki dönemde benden duyacaklarından korkmuş olmalı...ben yine de ilk karşılaştıgımızda bilimum dilenci dualarıyla minnetimi göstermek niyetindeyim...inşllh korkmaz:)

Hiç yorum yok: