24 Şubat 2011 Perşembe

best model of the leyya


bu kızın endamına bayılıyorum...dolayısıyla her defasında bıkmadan usanmadan herbir detayını zevkle kesip biçiyorum.bu anlamda sevgili peline de teşekkürlerimi gönderiyorum...beni çok sevdigim bu modelle yeniden buluşturduğu için.


ana rengimiz kahverengi idi.ben de  bir kaç farklı ton üzerinde denedim...üstteki petek dokulu ,yünlü bir kumaş..


azcık daha koyu tonda bir tüvit üzerinde...


kalın cotton dokuma ..ki ben en çok bunu sevdim...


bugün ümraniyeye uğradım bir aralık.sadece bir aralık!!!zira eşim fazla oyalanma diye sıkı sıkı tembih etmişti:)o aralığa elimden geldiği kadar çok şey sığdırmaya çalıştım tabii...renk renk keçeler,güzel güzel kumaşlar,bir kaç tuhafiye malzemesi,bir kaç astarlık kumaş,oğlana bi hammer...yok artık!!!!tabii ki oyuncak:))

Hiç yorum yok: