4 Şubat 2011 Cuma

misss gibi elbezleri (şimdilik the end)


sevgili misss için hazırladıgım elbezi koleksiyonunun son parçaları bunlar.kendisinden müsade aldım,artık neden bu kadar çok minik örtü diktiğimi artık açıklayabilirim:)bu arada komozisyonu sağlamak için bayagı bi uğraştım:)hani görürüz ya yabancı bloglarda bu tarz kompozisyonlar...e ben de yaparım bunu dedim.bağladım ipleri kancaların uçlarına ..hem seyyar oldular böylece.tek fena tarafı,titreşim!!!!bi dokunuyorsunuz iki saat titreşiyorlar.haydaaa bekle ki durulsunlar..el hasılı  çok vakit alıyor ya hu:)


hemen hemen blog serüvenimin başlarında tanımıştım sevgili misss'i...sene 2006 (karlı bi ağustos akşamı diye başlarmışım:))...o zamanlar ben ebristan'a devam eden bir ebru çömezi ,o da şimdiki gibi başarılı bir yemek bloğu sahibesiydi..ebrularıma bıraktıgı güzel yorumlarla tanıdım onu...öööylece devam ettik...hasseten seviyeyi düşürmeden,samimiyeti koruması  hep hoşuma gitmiştir...

işte misss şimdilerde tatlı bir telaş içinde , tüm mutfak severlerin takdir edeceği bir çalışma gerçekleştiriyor. yakın zamanda karşımıza kendi hazırladıgı yemek tarifleri kitabıyla çıkacak...heyecan ve  merakla bekliyorum,çünkü bu  ve bunlarla birlikte gördüğünüz bu örtüler de kitabın çekimlerinde kullanılmak üzere dikildiler..


ben keyifle diktim hepsini...umarım seni de mutlu ederler sevgili misss:)


çoğunun ön ve arkalarını kısımların farklı kumaşlarla çalıştım.değişiklik iyidir :)

Hiç yorum yok: