11 Şubat 2011 Cuma

dağ havası aldık...


dün günübirliğine uludağ'a gittik.tabii benim gibi belinde fıtık sorunu olan biri için iyi bir seçim değil uludağ... bu sabah uyandığımdan (aslında uyanamadığımdan:) beri daha iyi anladım..fakat ne yaparsınız ki evlad ü iyal tercihlerini bu yönde kullandılar:)uçtular, kaydılar ,eğlendiler...ben sadece uçarken (telesiyejde) onlara katılabildim,bunun dışında bol bol fotograf çektim...içimizde sadece eşim yerlerde debelenmedi ,onun dışında hepimiz  en az bir kez (o da ben:) yerle yeksan olduk...yetmezmiş gibi annelik içgüdüsüyle yerlerde debelenirken gördüğüm miniklere de el atmayı ihmal etmedim ,taa ki eşim gözlerini belertip belimi işaret edinceye kadar:)bu arada iki gölgeden dombili olanı ben, çelimsiz olanı beyza:)


dönüş yolunda herkes birbirini tehdit ediyordu;

-düştügünü herkese söylerim haaa!!!
-heeeee!!!sanki sen düşmedin..
-ama var yaaa en pis annem düştü de miii!!!!
-şişşştt!duymamış olayım,elinizde belge yok!!bende gırla resim var ona göre...



polka dot olayına yeniden girdigimi ,yeni kalıbımı onunla denedigimi yazmıştım..


sonuç beni ziyadesiyle memnun etti...bu kalıpla daha biiiirsürü çanta kestim...yavaş yavaş dikiyorum...eski clutchlara oranla genişlik daha fazla , yükseklik daha az..ayrıca tepe kısmında bir oyuntu söz konusu...polka dottan sonra diktigim siyah kazayağı çantada daha belirgin oldu bu oyuntu...o da yarın huzurlarınızda olur sanırsam...


astarda çok sevdiğim kelebekli kumaşımı kullandım...




tepetaklak görüntüleri...


çiçekli broş opsiyonel...


biliyorum çok resim oldu ama bunun beş katı pcde duruyor Allah sizi inandırsın:)


yakma yöntemiyle yaptığım çiçeği yukarıda belirttigim gibi isterseniz çantanın bi köşesinde ,yok istemem derseniz yakanızda paçanızda ilh... kulanabilirsiniz...


son olarak tepeden çekilmiş bir uludağ görüntüsü...

Hiç yorum yok: