2 Ocak 2011 Pazar

bizim national geographic alemi


canım pek sıkılıyor dedigim gündü sanırsam..oturdum bunu diktim de az rahatladım:))




bu yakışıklı güvercin bey geçtiğimiz perşembeden bu yana misafir bizim evde.kendisini bizim gurunun dişlerinin arasından zor kurtardık maalesef.biliyorsunuz guruyu yavruyken rivada bulmuştuk.her ne kadar şehre getirip,burada beslesekte av güdüsünü her nasılsa kaybetmemiş..yine maalesef bu ilk vukuatı da değil..bundan evvel bahçede bir minik kuş cesedi bulmuş emin olamamıştık.bu zavallı güvercini dişlerinin arasından çekip alınca emin olduk ki ;katil kediymiş!!!dahası her defasında hedefi büyütüyor herif.. bi dahaki sefere evden birinin totosuna cırmığını geçircek diye ödüm kopuyor..en sakat ben olduguma göre ....kendimi hiç güvende hissetmiyorum açıkcası!!!!



güvercin ilk iki gün şoku atlatamadı.ne yedi ,ne içti.. biz başında beklemekten helak olduk..neyse ki haftasonu kendine geldi, hatta kutusundan kaçıverdi..güvercin uçuverdiiii kanadın açıverdiiiii,ben yandım ammannn türküsü eşliğinde yakaladık:)ama hakkatten ben yanmıştım çünkü kaçarken evin içine etmeyi de ihmal etmedi...off offf ...pazar günü artık sen oldun dedik camın önüne çıkardık..kutusunun tepesinde öylece durdu...gitmedi...biz de kıyamayıp içeriye aldık yeniden...laf aramızda kutuyu camın önüne çıkardığımızda kimseler gitmesini istememişti zaten:)şimdilik yaşıyoruz birlikte...(o kanadındakiler batticon  izleridir:)


 bu da fail...gel de kız şuna.gel de gönder rivaya ...



bir de pamuğumuz var bahçede biliyorsunuz.bu azman daha minnak bi kediyken onun da tadına bakmaya çalışmış, Allahtan diş geçirememişti.ah yaramaz oğlan napcaz biz seninle bilmiyorum...

10 yorum:

Modavesaire dedi ki...

oooy yaa kıyama o kuşa.. ama o pisiciğe de kıyamam.. havyancığın içgüdüsü işte:))
pisicik senii:))
çantalarınız da pek bi güzel. bakıp bakıp üzülüyorum ben bööyle güzel şeyler yapamıyorum diye:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım.

paşamın bakışları da çok asil (süt dökmüş kedi diye bu duruşa deniyor herhal hiç suçluya benzemiyor.)
AVcılık genlerinde var asla unutmuyorlar BADEM doğum dahil hiç sokak bilmiyor ama balkondan kuşları görünce ne yapcağını şaşıyor:))))

kolay gelsin sana işin var birde bekçilik çıktı sana:)

Sihirlitorba dedi ki...

senin şu tarzına bayılıyorum cnm...güldürdün beni yine :)

touch the sky dedi ki...

ellerine sağlık canım bu ne tesadüf bende haftasonu aynı kumaşın camel renginde eteğini diktim :)) bu hafta sitemde yayınlayacağım :)

kedicibasi dedi ki...

aman totoya dikkat:)kediler böyle naparsın:(Ama bence de kıyıp da göndermeyin garibi :((

Nilgün Komar dedi ki...

leyyanın minik çiftliği oldu desene :) sırada ne var acaba :)))

ebrulikedi dedi ki...

uy ben ikisine de kıyamam.avcı hayvan bu kediler napacaksın

ebrulikedi dedi ki...

uy ben ikisine de kıyamam.avcı hayvan bu kediler napacaksın

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

bi veteriner olarak böylesine merhametli insanlara karşı içim sevgi doluyor.. Sizi tebrik ederim..
umarım herkes sizin gibi olur
sevgiler..

Çiçekli Tavık dedi ki...

beno kediciği yirim yirim! :)