31 Ocak 2011 Pazartesi

misss gibi el bezleri- (part bilmem kaç)


öncelikle müjdeeee!!!! trt okul açıldııı:)bu postu trt okulun açılışını izlerken hazırlıyorum.ahanda şimdi şu an emre ?????(şarkıcı emre!!!neydi soyadı ya hu!!!hani şu uzun kadınla evli.hatta oğulları olmuştu.çifte kavrulmuş şarkısı var hani çok seviyorum..herifin şeceresi say, soyadını hatırlama!!! kulağımın dibinde bi ses '-altuğ' diye fısıldayıp duruyor..(yan gözle hazırladıgım postu dikizleyen beyza!!!)...

neyse...eğitim şart!!!hakikaten çok büyük bir hizmet olduğunu düşünüyor,emeği geçenlere minnetlerimi gönderiyor,sevincimin ve heyecanımın kursağımda kalmamasını temenni ediyorum..(tmmdır tarihe kaydımızı da düştük:)

efendimmmm,gördüğünüz ve görecek oldugunuz bi dünya el bezi (diyorum ama el bezinden ziyade minik minik örtüler oldular bunlar)sevgili misss için hazırlandı...


aynı kumaşın turkuaz versiyonu...patchwork tarzında dikildi...yorganlama işlemi dikiş makinesiyle gerçekleştirildi...


bu da arka görünüş


 pembiş pembiş ...




kırmızııı!!!(bu da vodafona bi katkım olsun..hatta selim abiyi yokedip benim bezi kullansınlar artık  şu reklamlarda:)



ünlü pastenelerin reklamları ve mönüleri ,adisyonları vs temalı ithal kumaşımm..konsepte gayet uydu. 


bu da böyle bişey işte...


en çok bunu sevdim...yine patchwok tarzında birleştirdigim kumaşlara makinede yorganlama işlemi yaptım..


elmamız da kızardı...dün sabaha karşı saat 05.00 civarlarında bi anlık galeyanla dikildi:)daha da geliştirilebilir...

toto ve kinder sürpriz yumurtalarından çıkan oyuncaklarla azcık renk kattım:)ilk deneme gözüme pek sade göründü...bu da geliştirilebilir...

pazen kumaşından ayıcıklı bi  elbezi.bu hakikaten el bezi kıvmınada oldu yalnız...


sen geçerken sahilden sessizce...


bu da pazenden..farecikli elbezi...

bu da böyle işte sınıfından...



sonracıma kumaş sepet tutorialimizin çekimleri  bitti..resimleri neyin ayarlayıp yarın öbürgün hizmetinize sunacağım...şimdi sırada sevgili nedret ablamın güzel kızı için istediği  l was in london sırt çantası var...gidelim leyya:)

1 yorum:

gamze dedi ki...

merhaba leyya blogunu sürekli takip edip hayranlıkla yaptığın çantaları izliyordum kategoriler sayfanın baya altında kaldığı için diğer güzellikleri farkedememişim ne kadar güzel tutorialler hazırlamışsın ne kadar güzel kumaşlar kullanmışsın keşke daha çok tutorai hazırlayabilsen benim gibi dikişe yeni başlayanlar için türkçe tutorial yada türkçe kaynak o kadar az ki çok yoğun olduğunu da biliyorum ve sana kolay gelsin diyorum kendine iyi bak :)