18 Ocak 2011 Salı

tombik günebakan...

ne vakittir divitinlerime dokunmuyordum...dokundum...ama dokunmakla da kalamadım...bana çanta olmak istediğini söyledi... 

hattaaaa nasıl bir çanta olmak istediğini de söyledi...

 sohbetimizden hasıl olan budur:)biliyorummm.sıyırttım.kah kih koh koh koh koh:)))
size bir önerim var.eğer etnik kumaşları,aksesuarları,bilhassa divitini seviyorsanız.gidip sevgili sesinin bloğunu gezin...pasajına bir göz atın...şayet bu çantaya sahip olmak istiyorsanız mutlaka onun güzel divitin boyunluklarından biriyle tamamlayın...ben de ilk fırsatta pasaja göndereceğim bu güzelliği..
derhal kaçıyorum...sanki final sınavları olan ben değilim de şeker kız kendi...yeterince vıcıttırdım zaten:))

1 yorum:

bbicil dedi ki...

off off bunları görünce ben de sıyırttırıyorum :) sesi'nin boyunluklarına taktım, gittim divitini keçeyi aldım akşam elde birleştirdim bu akşam makinesi beni bekliyor. Ama olmadı ki şimdi bir de çanta yapmak lazım. Kızlar siz çatlatıcaksınız beni. Görünce mutlaka kendim yapmam lazım. bir tane bile olsa onu yapmak istiyorum ne fenayım ben yaa :) İyi de clutch çanta için kalıbım falan yok hiç yapmadım nasıl becericem? :((