12 Ocak 2011 Çarşamba

nar çiçeğim


 şu kumaşın güzelliğine  bakın ya huu:)bundan bir de fistanım olmalı...


bir kumaşı çok beğendiysem, onu bir kılığa sokmadan uyuyamıyorum:)ilk etapta clutch tarzında bir çanta oldu ama ilerleyen zamanlarda farklı modeller de deneyeceğim onunla...



asimetrik kapak olayına dikkat buyurunuz... kapaktaki  çiçekler hakiki deri parçalarına çizildi kesildi  monte edildi...hoç sonradan neden nar çiçeği yapmadım diye hayıflandıysam da bir başka sefere artık:)


astar uyumu çok önemsediğim bir detay.. astara da kumaş kadar kalbi yakınlık ve sevgi duymalıyım..olmazsa oldurana dek arıyorum:)


eveeet geldik sahte zülüfer görüntülerine:) hakiki zülüfer hala yok ortalarda...sahtesiyle idare edeceğiz artık bi zaman daha:)


taze taze boğaz...bu sabah pek sis vardı boğazın üzerinde...istanbul hasreti çekenlere bir nebzecik olsun moral  olsun istedim...


 köklensinler diye şişeye koymuştum...unutulunca durum içinden çıkılamaz bir hale dönüşmüş:)burda versinler artık menekşelerini ne yapalım:)

 hep merak eder dururdum bu rahibe işlerini nasıl bir sabırla yapıyor yakıştırıyorlar diye...onların da fabrikasyonu varmış meğer:)bu gün de bunu öğrendim..hani şu cottage sayfalarında görüp dururuz bembeyaz örtülere iliştirilmiş bembeyaz danteller .. vs vs...ümraniyeden aldım da geldim bunları..biz de yapabiliriz gaari:)

2 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

bizim işyerinden de bakınca köprü aynen böyle görünüyor acaba aynı apartmanda yaşıyor olabilir miyiz:)gerçi orası anadolu yakası biz avrupa tarafından bakınca böyle görünüyor. beşiktaş balmumcudan sevgileeeer:)

Narsistanbul dedi ki...

ya çanta çok şeker olmuş, dolgu malzemesi nedir, kumaşı nerden alıyorsunuz diycem ama sormaya korkuyorum :) hihih:) şaka şaka biliyorum ben okumuştum dhaa önce:=))