7 Ocak 2011 Cuma

üzgünüz.... süzgünüz...

 bu gün yaralı güvercini kaybettik...dün gece baktıgımda halini hiç beğenmemiştim , kutusunun bi köşesinde tüylerini kabartmış bitkin bitkin ayakta durmaya çalışıyordu..sabah baktıgımda durumu daha da  kötüleşmişti...en son akşam üzeri artık ayakta duracak mecali kalmamış,yan tarafına doğru devrilmişti...yapacak bişey yoktu öylece can çekişmesini izlemekten başka...maalesef artık yaşamıyor..


nasıl etkileniyor insan...kabullenmekte güçlük çekiyor...neredeyse bir haftadır bizimleydi...düne kadar da gayet iyi gönüyordu...biz sağlığına kavuşunca ondan ayrılmanın zor olacağını düşünürken,hatta acaba onu nerede salıversek  hesapları yaparken o başka alemlere uçtu gitti...en düşündürücü kısmı ise hiç bir sorumluluğu olmayan bir hayvanın bile canını teslim ederken yaşadığı parişanlıktı ...o halde bunca sorumlulukla donatılan ben öte aleme ne halde gideceğim acaba diye düşünmeden edemedim doğrusu...öyle ya hayat sadece dünya hayatı değil ki...


insan hep zevkten örmezmiş...bugün de bunu öğrendim...

10 yorum:

Sittirella dedi ki...

Herkesin ölümü kendi renginde olurmuş... değil mi leyyam?
Acısız, sızısız, çektirmeden, uyku gibi ölüm olsun yeter ki nasipte.
Güvercinine üzüldüm, ne de olsa can.
Zaman var ya o zaman, herşeyi kapatan, örten, üzüntüleri söndüren o zaman... o yine devreye girecek.
Acıtacak, geçecek işte herşey gibi.
Senin ağrı sızılarından ne haber? Kendinden biraz haber versene hapçı leyya :) Yükseklerde havalar nasıl?

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:(((((((üzüldüm.
onunda misafirliği bukadarmış leylam. gerçek evine kalbinde büyük bir mutlulukla gitmiştir eminim. sizi tanıdı sizler tarafından sevildi itinayla bakıldı. örgünün ilmeklerine anısını bıraktı unutulmamak için.

sevgiler canım

Adsız dedi ki...

merhaba leyya hanim oncelikle guvercininiz iin uzúldum :( ne soylenir bilemicem..

blogunuzu ikigundur takipteyim incelemkteyim blog blog gezerken farkettim sizi veee coook guzel isleriniz var bayildim resmeeen ellerinize saglik gercekten hepsi birbirinden guzel Allah guc kuvet versin bizde bu cicleri gormee devam edebilelim insallah. anladigim kadariyla bi rahatsizliginiz var ama ta net anlayabilmis degilim gecmis olsun umarim en kisa zamanda duzelir hersey yoluna girer..
birde benim size sormak istedigim bisiy var bu islerden hic anlamam ama denemk istedim Sizin bu cicilerinizi gorunce izniniz olursa tabi :)) bu kaliplari cantalarin uzerinde ki o guzel kizlarin kuslarin ciceklerin boceklerin kaliplarini nerden temin edebilirim ?? simdiden cok tesekkur ediyorum.. ARZU

yaseminkale dedi ki...

çocukluğumda yine denizlide yine bu mahallede sokağın başındaki 2. katta oturduğumuz evde bir gücercin besledik. sabahları bırakırdık onu abimle uçsun diye akşam olmadan gagasıyla cama vururdu ayakkabığı ona yuva yapmıştık tıpır tıpır yuvasına girerdi birgün uçtu gitti bir dahada dönmedi sabahın bu erken saatlerinde gözlerim bir başka buğulandı..
renkler hüznünü dile getirmiş sanki...

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

çok üzüldüm, insan nasıl farkında olmadan bağlanıyor değil mi? ailesinden bir parça oluyor sanki..

ebrulikedi dedi ki...

canlı her varlık için üzülen,iyi yürekli leyya,bazen nasıl zorluyor yaşadıklarımız bizi.gözlerim doldu yazını okurken.çoğu insan böyle merhametten,hayvan sevgisinden uzak yaşıyor ki.sevgiyle kucaklıyorum.

Çiçekli Tavık dedi ki...

üzüldüm :(

senem dedi ki...

ÜZÜLDÜM GERÇEKTEN :(
biriinin gözlerinin önünde kaybetmek çok acı bu her kim olursa olsun...
bir canın son bulması çok acı:(

*kelebekana*-* dedi ki...

bende üzgünüm .........

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Gerçekten çok etkiliyor insanı.Oda bir can taşıyor.
Üzüldüm:(
Sevgiler...