26 Ocak 2011 Çarşamba

panoramik bir post...


bakalım bakalım ne işler peşindeyim!!!öncelikle bitmeyen şarkımın son demlerindeyim,evet evet sınavlardan bahsediyorum...dün ölçme değerlendirme ve eski türk edebiyatı sınavlarına girdim...ölçmeden çok pis kaldım:))ölmüş eşşek kurttan korkmaz misali hocanın karşısına dikilip ''hocam!!!!ben bu dersi var yaaa sittin sene de alsam veremem !!!''dedim ...aynen böyle...hoca bunaklığıma verdi herhalde ki bayağı bi güldü:))peşinden bölüme seyirtip eski türk sınavına girdim...mikemmel geçti:)kısacası dünki kazancım bi çürük, bi kırmızı elma...napiiiim ben, ikisi de sarı olaydı  da bu ölçme dedinden kutulaydım...hem ne anlarım ben istatistikten,moddan, medyandan,standart sapmadan ve daha adını bile telaffuzdan aciz oldugum bi  ton grafikten...ciyaakkk!!!!yarın özbekçe ,perşembe dilbilgisi var...sonra tatil inşllh...inşllh inşllh inşllhhhhhh...


başka ne yaptımmm..atölyemde azcık değişiklik yaptım...önceki masa çok yer kaplıyordu onu aşağıya atıp!!! pardon indirip daha küçüğünü getirdim...getirdik:)eşimle...taşırken söylenip duruyordu...ne kurtlu kadınsın...20 senedir seninle uğraşıyorum..bitmedi ...bitmez....:))(e haklııııı)


sonra gazete temalı kumaştan acilen bi tane daha diktim bu sabah...


sonra sevgili edanın uzadıça uzayan siparişlerini toparlayıp nihayet kargoya verdim...bu kargo olayına da bi ara değinmeliyim...öyle sinir zıplatan olaylarla karşılaşıyorum ki bazen, kafayı gömmemek için zor tutuyorum kendimi...


mucit adam iş başında:)bu aralar elektrik devresi inn , arabalar ve legolar out...üç gecedir yatağımı işgal etti yine,sabaha kadar bik bik bik konuşup duruyor uykusunda:)

neyse size iyi uykular,bana sınav kaygısı yüklü geceler:))

Hiç yorum yok: