5 Ocak 2011 Çarşamba

bugün ben...

 bu gün dersim yok...miskin miskin yuvarlanıp durdum evde..sonra bu miskin halet sıktı canımı..dikiş odamı çatıya taşımakla hata mı ettim ne.gözden ırak, gönülden de ırak oluyormuş...yalan değil..öte yandan bacağım hala aksakken merdiven çıkmak zul deliyor..

 istirahat ederken can sıkıntısını gidermenin en mantıklı yolu örmek sanırım..tabii okumaktan başka.iki haftaya kadar final sınavları başlıyor ara ara ders notlarına göz atsam da, aklım fikrim ya örgü sepetini karıştırıyor ya kumaş raflarında dolaşıyor:)azcık dilbilgisine göz attıktan sonra fırlattım notları bi yana aldım sepetimi önüme..


gözüme hitab eden bir uyum yakalayınca bu kez yastık kılıfları örmeye karar verdim...her kombinasyondan  kendimi tatmin edecek miktarda örüp biritiyorum olayı...alttaki örtüyü de bitirdim kafamda:)aslında bu uyumu çok sevdiğimden bol miktarda yastık kılıfı örebilmek için erkenden bitirdim..



bunlar da bi vakitler aldığım kumaşlar... öyle güzeller ki , hem yazlık çantalarda , hem de çantaların astarlanmasında çokca kullanacağım onları...


5 yorum:

Gülcan dedi ki...

kumaşlarda güzel örgüde güzel kumaşları ben alabilirim sevgiler.

tuba can dedi ki...

canım bende bu ara böyle battaniyeler örmekteyim çok keyif veriyor banada bu arada etiketlerinide güle güle kullan

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yeni güzelliklere başlanmış hadi kolay gelsin diyelim .
Ders aralarında kafa dağıtmaya örgü iyi gelir:)) sevgiler

bahar yorgun dedi ki...

bende bi ara arka odaya attım dikiş makinasını ama kendimi itilmiş gibi hissettim hemen salona geri taşıdım :)) renk uyumu süper eline koluna ve boynuna sağlık :)

*kelebekana*-* dedi ki...

KUMAŞLARIN DESENLERİ BİR HARİKA ..BÜYÜK ŞEHİRDE YAŞAMANIN AVANTAJLARI ..İPLERİN RENK UYUMU TAM LEYYACA ..AH BENDAHA NE DEYİM ....