3 Ocak 2011 Pazartesi

kara kıta aşkı


kara kıtanın kadınları bende hep saygı uyandırmıştır..sanki zerafetin, sanki bilgeliğin, sanki asaletin simgesiymişler gibime geliyor...seviyorum ben bu siyah kadınları işte...hal böyle olunca onlarla ilgili çalışmaların kalıbı, kesimi ve aplikesi bi gecede bitiveriyor...ama çanta haline gelmesi o kadar kolay değil .bu kızı kapaklı çanta modelinde kullanmayı düşünüyorum.kahve kaşmir kumaşla bej kombinasyonu var kafamda...bakalım artık...


sineksekizden sipariş ettigim ürün etiketlerim geleli epey oldu aslında.henüz paylaşabiliyorum...

15 yorum:

Sezsel by Sezgi dedi ki...

aman aman el emeği göz nuru resmen ellerıne saglık...

Sezsel by Sezgi dedi ki...

bu 2. yorumum :D ama soylemeden edemıcem .
Bırgun bakırkoyde bır bayana postahaneeyı sorum. Oda megerse aynı yere gıdyormuş.başladık bırlıkte yurumeye. derken bloglardan muhabet acıldı. sneın blogu hergun takıp ettıgını ve çantaşarının harıka oldugunu soyledı :)
kım bu bayan dersen yolldan gecen bırı :)))

Marcela dedi ki...

distant friend Happy new year 2011!! I hope you bring many good things to you and all your family and that you remain very happy! I love the new work seems to have a store?? of the beautiful cloud ...
Good luck and a big hug!
You should write a little English on your blog, I can not translate from your language ji ji

Gülcan dedi ki...

harika olmuş. bayıldım sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım bitmişini de bekliyoruz kolay geldin harika olmuş

bahar yorgun dedi ki...

etiketlerin harika ama çantaların pek bi çirkin zaten :p ya nedense bu günlerde bende bir kıskançlık dalgası başladı ama çantalarını kıskanmıyorum yanlış anlama dedim ya beğenmiyorum zaten :)))

Sihirlitorba dedi ki...

kara kıta figürlerine bayılıyorum cnm...çok hoş oluyor.ayrıca etiketleri de çok sevdim ;)

GÖNÜL dedi ki...

ne de güzel olmuş dudaklar harika kara kadın muhteşem

biyasimadahagirdim dedi ki...

aşkın hiç bitmesin;) ellerine sağlık

embir dedi ki...

ay ay ayyy yerim o arap kızı ben...

*kelebekana*-* dedi ki...

HARİKA,HARİKASIN ,HARİKALAR ...YAA NEREDEN BULURSUN BU GÜZELLİKLERİ VE NE GÜZEL KUMAŞA HAYAT VERİRSİN BİLMEM ..ŞU SENİN PERİLERDEN BİRAZDA BANA YOLLA ..BURADA HEP ESİN PERİSİ BEKLİYORUM ..

Melike dedi ki...

etiketlerin harika olmuş, yine afrikan kadını var :)

serpil dedi ki...

Gözlerin güzelliğine bakın yarabbim nasıl da fettan ,şuh baktırmışsınız yahu :)
Elinize sağlık , bayıldım :)

Çiçekli Tavık dedi ki...

merhaba leyya,

karakızın çok şeker olmuş, etiketlerin de harika görünüyorlar. ben de etiket bastırtmayı düşünüyorum 5 farklı çeşitte. 5'i de hayvan figürü olacak ve serilerimin isimlerini türkiye'de konuşulan 5 farklı dilden seçtim. lazca, rumca, arapça, boşnakça ve tabi ki türkçe... fikir çok uygulama için zaman çok çok çok az! kolay gelsin...

NEFİSE dedi ki...

AAAAA..VALLAHİ HATUN ÇOK GÜZEL..DUDAKLAR, GÖZLER..ELLERİNE SAĞLIK!