11 Ocak 2011 Salı

snoopy yeniden


yine şaştı hesap..bu gün öyle yorgun döndüm ki eve kolumu kanadımı kaldırıp asimetrik kapaklı clutch çantayı resimleyemedim bi türlü..gösterim yarına kaldı...ama olsuuunnn...leyyada haber bitmez:)


öğleye doğru sevgili tubayla buluştuk ...epey zaman evvel istedigi snoopy çantasını teslim ettim...ne yazık ki  bal gibi sohbetin göbeğinde kalkmak zorundaydım...hay ben bu okulun!!!



bu kez snoopy çantanın boyutlarıyla oynadım ..azcık küçülttüm tubanın istegi üzerine...astarda da daha tok bir kumaş kullandım..yani ben diktim diye demiyorum ama hakikatten son derece profesyonel bir çanta oldu..sonuç gerçekten yüz akıydı:)


minik detaylar....


eveeet cüzdanında bi hareketlilik olan leyya ne yapar?????bildinizzz!!!!koşar gider kumaşçıyaaaaa...harita temalı kumaşın bej tonunu dün görmüştüm...bugün benim oldu:)


en güzel resmi en sona bıraktım...ötekilere karışmasın için...bunlar tasarımı sevgili tubaya ait olan ''kokoş patikler''...canım öyle samimi,öyle  doğal,öyle şirin kiii yarım saatlik görüşmemize eli boş gelmemiş.bir de kitap eklemişti kokoşların yanına ,o çantamda hala:)

hıh bişey daha ;affınıza sığınarak bloğumu bir süre yoruma kapatmak niyetindeyim...malum sınavlar..her yazıma yorum bırakıp beni sürekli onore eden belli sayıda değerli arkadaşlarım var..fakat ben onlara mukabele etmekte çok zorlanıyor,beceremediğim için de mahcubiyet duyuyor,ukalalık olarak algılanmasından endişe ediyorum..yorum bırakamadıgım için ziyaret etmedigim düşünülmesin lütfen.blog listemde güncellenen her bloğa ugrayıp bakmazsam  rahat edemem :)kaldı ki blog listeme sürekli yeni bloglar ekliyorum.,sizlerin listelerinden başka başka bloglara gidiyorum...her birine yorum bırakmak hayli güç benim için..sözün özü ben diyorum kiii;
buyrun ,gelin.bloğumda gezin tozun:)faydalanmak istediğiniz bilgilerden dilediginiz kadar faydalanın,keyifli  bir zaman dilimi geçirin..şayet sormak ,danışmak istediğiniz ya da ne bileyim işte bana ulaşmanız gereken her hangi bir durum söz konusu olursa tepede mail adresim mevcut...yazın...leyya size dönecektir...

Hiç yorum yok: