19 Ocak 2011 Çarşamba

paramparça:))


sanırım beni en iyi bu tarz resimler ifade ediyor...özetlemek gerekirse.tam tamına 40 yaşımdayım...yapmak istediğim bi ton şey var..bunları gerçekleştirecek ikmalim var ama zaman yok...iki çocugum var, aslında biri çocukluktan çıktı..hatta aslında o hiç çocuk olmadı :))1o yaşındaki oğlumsa görünüşe göre annesinin yolunu benimsedi... hiç büyümeyecek:)hala bilfiil mektebe devam ediyorum...hala sınav kaygısı yaşıyor, ergenlikte çıkaramadığım sivilcelerimle şimdi sınav dönemlerimde yüzleşiyorum...şu yaşımda gece saat üçlere ,dörtlere kadar yatağımda kitaplarla ,ders notlarıyla cebelleşiyorum...aklım fikrim dikiş malzemelerinin arasında dolaşırken ve gözlüğüm burnumun direğindeyken sızıp kalıyorum...eşim...o ayrı bi gezegen..yani bana göre:))düzen,intizam,akıl,fikir,vakar,feraset en önemlisi sabır...ne arasan var...öyle olmasa bana gösterdiği tahammül sık sık sınırları aşar ,taşardı...buna mukabil geç ısınan insanların iklimi nasıldır bilirsiniz:)...Allah başımızdan eksik etmesin (amin)...öte yandan kadim dostlarım var ...yani an itibarıyle var-dı diyebileceğim...ne toplantılar kaldı ne dost sohbetleri...bensiz devam ediyorlar şimdilerde...dolup taşan masalar etrafında safaya devam ederlerken onlar , ben derslikten ya da kantinde tost kemirirken ,gönül dolusu özlemle anıyorum kendilerini:)ne acı!!ne acı!!!ne ıstırap!!!(bunlar gırtlağıma kadar dolduğum tanzimat romanlarından:)bi de dil dersleri var beynimi yok yok!!ömrümü kemiren...Allahım yaaa nefret nefret nefrettt!!!hele etimoloji kısmı külliyyen nefret!!!hasılı bu çantalar gibi paramparça,yarım yangalak bir halet içerisindeyim...(bayağı bayağı edebiyatcı olmuşum haa:)))


tepedeki haritalı kumaş var yaa o aslında renkleri cırtlak olmamakla birlikte bu kadar silik solukta değil. mavisinde de olduğu gibi nedense rengini resme yansıtmıyor...göründüğünden daha belirgin aslında renkleri...snoopy de oldukça ilgi gördü...bir adet de hobo tipini çalıştım.bitti...gelecek günlerde paylaşılmayı bekliyor..

Hiç yorum yok: