8 Ocak 2011 Cumartesi

read clutch


biliyorum artık  clutch görmekten kal geldi :)ama  dikmek o kadar büyük bir keyif ki, kal da gelse al da gelse kendimi bu zevkten mahrum bırakmak istemiyorum:)


epey zamandır aklımda bir zülüfer (manken) almak var... ismi bile hazır ama kendisine henüz kavuşmak mümkün olmadı.azcık daha iyileşince inşllh...


cansız zülüfer gelinceye kadar sabredemedim:)benim biricik kanlı canlı güzeller güzeli akıl küpüm kızımı ikna ettim...yaprak sar desem sarar,beni dilbilgisi çalıştırır,çay kahve getir desem ayagıma kadar servis eder , rahatsızlığımda eşimden sonra en çok onun desteği ile yürüdü işler.. lakin bu tarz yardımlardan hiç ama hiç hazzetmiyor:)bu nedenle en kısa zamanda gidip zülüferi almak şart oldu...

azcıkta clutch çantadan bahsediyorum;genişliği 32 yüksekliği 22 cm..her zamanki gibi bir adet iç cebe sahip..manyetik çıtçıtla kapanıyor...
afrikalı kızım da bitti...omuzdan çapraz asılabilen ,kapaklı bir model yaptım onu..ilk defa denememe rağmen gayet içime sindi...böylece yarınki yazının  konusu da belli oldu:) tığ örgüsü yastığımın da birincisi bitti, ikincisine devam ediyorum...arka kısımlarını uygun bir kumaşla kapattıktan sonra arz-ı endam edecek...
güvercin gitti anısı kaldı bize...arada yad edip, guruya diş bilesekte o masum bakışlarıyla bizi  pamuğa  dönüştürmeyi  beceriyor haylaz...

8 yorum:

Gülcan dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK BEĞENDİM ELİNİZE SAĞLIK SEVGİLER.

Nilgün Komar dedi ki...

her zamanki gibi!!!

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık mankenle dahamı bir güzel görünüyor ne:))
canım MAŞALLAH hasta halinle bile durmuyorsun aman yorma kendini.
sevgiler

STYLE M dedi ki...

ellerine saglik leyyacim
kal gelmek de ne demek bakmak bile zevk veriyor bana ;))
en kisa zamanda mankenin olur ins ;)

pınar dedi ki...

Çok güzel elinize sağlık.

ikimiz dedi ki...

tek kelime ile bayıldım bende istiyorum

Unknown dedi ki...

züliferi benim ögrencilerden 10 tl ye alan olmuş geçen hafta mercandan haberin olsun ,aynı zülifer hemde ,çantalar yine göz yakıyor harikalar harika

Sihirlitorba dedi ki...

zülüfer ha :)))Allah iyiliğini versin emi :)