23 Ocak 2011 Pazar

misss gibi elbezleri (part 2)


delinin tekiyim...su katılmamışından cinsinden hem de...hilafsız:))


iki gün mü oldu sevgili missle bu konuyu konuştuğumuz...kızcağız acelesi yok dedi..sen sınavlarına çalış dedi...finallerin bitince başlarsın dedi...


sabır mefhumu yok bende..bu akşam çul çaput sergimi oturma odasına açtım.bi  gözümle yahşi cazibeyi izlerken ötekiyle bunları doğradım..keşke üç beş gözüm daha mı olsaydı ne:)yeri gelmişken belirtmeliyim;hayatta en sevmediğim üç şeyden ilki peker pekmezin karısı,ikincisi son bölümde peydah olan o keman yayı düşmanı ,kırmızı fistanlı kadın...üçüncüsü...eee...şeyyy...üçüncüsüüüü, en sevmediğim üç şeyi hiç bi zaman bi araya getirememek:))ama var yaa şuraya yazıyorum..eğer o kadın bi bölüm daha oynarsa kesinlikle dizinin dibe vurduğunun resmidir .böylelikle tvde izledigim iki diziden biri elenecek...bessat komser, peker pekmezi dövecek:)zaten bizdeki komedilerin kaderidir bu..uzadıkça gübreye sardırırlar...


gerçi o sinirrr,gıccıııkkk,uyuuuzzz kırmızılı kadın tiplemesi olmasa belki de bu güzellikler çıkmayacaktı ortaya..ilerleyen zamanlarda kimileri fistolarla kimileri sutaşlarıyla kimileri de el dikişleriyle şenlenecekler..siz de mutlaka deneyin bu güzelliklerden bence,mutfağınızı el bezi cennetine çevirin, olmaz mı:)


gördüğünüz gibi alına moruna bakmadım,kırpıntı kutumdakileri bile kullanmaktan kaçınmadım:)


hatta bu gibi en sevdiğim, bu yüzden de kesmeye kıyamadığım kumaşlarımı bile kestim doğradım:..niyeyse kendimi hannibal  lecter gibin hissetim bu ''doğradım'' lafzını  kullanınca:)bi taa demiycem...


şimdilik bu...ama daha bunun part 3ü 4ü 5ü !!! var sırada...

bir de  duyuru var; blogger arkadaşımız sevgili mor inek akıllara ziyan bir  kiler boşaltmaca faaliyetine girişti...çılgınlar gibi kumaş dağıtıyor:)bakın bakalım haksız mıyım!!!

Hiç yorum yok: