27 Ocak 2011 Perşembe

der hatime-i final (finallerin bitişini içerir yazıdır)


her final döneminin bitişinde aynı hissiyat...böööyle nasıl bi rahatlayacağım sanıyorum,nasıl bi yük kalkacak üzerimden filan falan...ama hiç de öyle olmuyor...böğrümde hala ''bütün başli bir buga'' (özbekçe:büyük baş bi öküz) oturmaya devam ediyor...höffff!!

son sınava beyza , ben ve navara!!!birlikte gittik...tabular bi kere yıkılmaya görsün!!!bu kez taktım beşe çıktım ebeşe modundaydım:)bi dahaki sefere öne sallanan kedi kafası arkaya henüz seçim aşamasında oldugum yazılardan tekini de yazdım mı tam süper olacak...mesela begendiğim bi kaçını paylaşıyorum ;

-kamyonet çeker 10-20 ton gönlüm çeker paris hilton!!!!
-rampaların ustasıyım,gözlerinin hastasıyım!!!
-büyüyünce tır olucam!!!
-hatalıysam 'sıkıyosa' ara!!!
-hatalıysam kamyoncu@masumdur.com
-hatalıysam plakamı yaz 2222ye gönder
ilh....



bu da ders notlarının arasından çıktı:)


bu güleç yüzlü kızçeler sevgili alt kat sakinimin el emeği göz nuru...ailemizin hemen tüm bayanlarına birer adet hediye etti...bakıp bakıp şenleniyoruz:)

Hiç yorum yok: