17 Ocak 2011 Pazartesi

kaz ayağı clutch


eveeet gelelim alakalı resimlereee!!!!


kazayağı  deseni her yerde karşımıza çıkar malum...bir de rakibi burberry deseni var ki ben onu daha çok severim aslında...ilk fırsatta bir de burberry clutch katmalıyım leyya cluth serisine..bu kazayağı desenli kumaşı alalı çok zaman oldu.neyse ki son kullanma tarihi diye bir kavram söz konusu değil bu tarz klasikler için..onu siyah deve tüyü kumaşla kombin yaptım...doymadım bir de hakiki deri parçalarından çiçekler kondurdum  kapama parçasının üzerine...leyya clutch serisinin en son parçası oldu şimdilik...ama seri büyümeye devam edecek..çünkü daha denenmeyi bekleyen farklı renklerde bir kaç kazayagı ve farklı desenlerde kumaşlar var sırada...


zülüfer hala ortalarda olmadığından ebat hakkında fikir almak için buraya buyurun


bu gün ilk final sınavına girdim ...osmanlıca serisini tamamlamış oldum böylelikle..başladığımdan bu yana tam  12 adet osmanlıca sınavına girmişim :)hepsi farklı dönemlerin vize ve finalleriydi...kurtuldum ama sınav stersinden tabii..yoksa Yahya Kemal'in Endülüste Raks şiirini osmanlıca okumanın zevki yeni yazıda yok maalesef...bu güzel şiiri anmışken sizinle de paylaşmak istiyorum..buyrun;

ENDÜLÜS'TE RAKS

Zil, şal ve gül. Bu bahçede raksın bütün hızı..
.Şevk akşamında Endülüs üç defa kırmızı...

Aşkın sihirli şarkısı yüzlerce dildedir.
İspanya neş'esiyle bu akşam bu zildedir.

Yelpaze çevrilir gibi birden dönüşleri,
İşveyle devriliş, saçılış, örtünüşleri...

Her rengi istemez gözümüz şimdi aldadır;
İspanya dalga dalga bu akşam bu şaldadır.

Alnında halka halkadır aşüfte kâkülü,
Göğsünde yosma Gırnata'nın en güzel gülü...

Altın kadeh her elde, güneş her gönüldedir
İspanya varlığıyla bu akşam bu güldedir.

Raks ortasında bir durup oynar, yürür gibi;
Bir baş çevirmesiyle bakar öldürür gibi...

Gül tenli, kor dudaklı, kömür gözlü, sürmeli...
Şeytan diyor ki, sarmalı, yüz kerre öpmeli...

Gözler kamaştıran şala, meftun eden güle,
Her kalbi dolduran zile, her sineden: "Ole!"

                                                                        Yahya Kemal Beyatlı

Hiç yorum yok: