10 Ocak 2011 Pazartesi

arap bacı


eski türk filmlerinde karakter kadrosunun en şirinlerinden biridir arap bacı tiplemeleri.. kökü taa tanzimat romalarına hatta ve hatta  ortaoyununa dek ulaşır bu tiplemenin.genellikle saf, temiz,iyi niyetli elemanlardır bunlar...tabii fintendeki davalaciro'yu saymazsak ki kendisi kadın da değildi zaten:) neyse bu sevda bana oralardan mı bulaştı bilinmez...müthiş keyif alıyorum bu kara kızları çalışırken...daha birsürü versiyonu var sırada bekleyen...





canlı zülüferi bulmuşken arap bacıyı da aynı gece aradan çıkarmıştım:)




sırada yeni bir clutch denemesi var.böööle asimetrik kapaklı...aşık olduğum bir başka kumaşla denenmiş.süpersonik güzel bişey...aslında diktiğim çantalara asılmak gibi bi huyum yoktur...ama bu kesinlikle benim olmalı:)çok değil yarın göreceksiniz..


14 yorum:

Gülcan dedi ki...

çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık çook beğendim..

ÖZLEMCE dedi ki...

yine yeniden çok güzel.yarını dört gözle bekliyorumm

uğurböceği dedi ki...

ayyyyy çok güzel olmuş yine..ellerinize sağlık.arap bacıya bayılırım bende türk filmlerinden kalma..Çok tatlı olmuş sizin arapbacı,hemde çok karizma :D çanta büyüklüğüde süper.büyük boyutta çanta görünce mest oluyorum :)))))))))

iyi tasarımlar iyi çalışmalar

Deli Anne dedi ki...

çok beğendim çok.. hele ki kapağın altındaki detaya, emeğe hepten bayıldım.. elinize sağlık

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzel olmuş şekerim... sıradakini bekliyorum....

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Süper olmuş:)

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel olmuş bu çanta, ellerinize sağlık

esin dedi ki...

ooo leyya kaçak kat çıkmışın ablanın kafasına,güzel olmuş ama :)

Adsız dedi ki...

hala anlamadım nasıl yorum bırakılacağını bazen oluyor bazen olmuyor

Nedret dedi ki...

ÇOK güzel olmuş. Ellerine sağlık.Sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel bu tarz çantaları çok seviyorum

Çiçekli Tavık dedi ki...

çok güzel olmuş arap bacı:) yaptıkların kadar yazdıklarını da seviyorum, yaptığın çantalara asılmak senin en doğal hakkın bence sonuna kadar kullan! :) sevgiyle...

MKBL dedi ki...

Çok güzel olmuşş arkadaşımmm.Sen yaptın nasıl olsa:)
Çok beğeniyorum yaptıklarını
Öptüm

GÖNÜL dedi ki...

çok şık olmuş