26 Ocak 2011 Çarşamba

misss gibi el bezleri- part 3


bu gün kendi çapımda mühim bi atraksiyon gerçekleştirdim...eşimin navarasını alıp tek başıma okula gittim..navara bildiginiz kamyonet:)ama ne  heyecandı be yavvv!!!pilot gibi hisettim..may day may day:))benim eski araba bunun yarısı kadar ancak vardı.her yere rahatlıkla girip çıkabiliyordum onunla...bunu kullanmak ise gözümde deveyi hendek atlatmaktan farksız...arada eşiminin nezaretinde tırsa mırsa  kullanmışlığım var.. ama şile otobanın ortasında korkudan çalışır durumdaki arabayı eşime terketmişliğim de var:))bu gün arabasızlık canıma tak etmiş olmalı ki , yeterse yeter moduna girip aldım anahtarı..bindim...ohhhh dünya varmış ya hu..tmm itiraf ediyorum kalbim ağzımdan fırlayıp ön cama yapışacak sandım bi ara ama kesmişim ayağımı yerden kim takar güp güpleri:))bittabii atraksiyonun en canalıcı tarafı, onu aldığım gibi tek parça halinde geri getirebilmiş olmam...bu ilerleyen günlerde o hengameyi yeniden kullanabilmemin olmazsa olmaz şartı çünkü:))



özbekçe sınavımı da verdim Allahıma şükürler olsun...bütün gece çalıştım mecburen...sabah beni üstümde üç hırka, bi sabahlıkla koltukta sızmış bulan canım ailem tepemde toplanmış acınaklı gözlerle koltuga bakıyorlardı...hatta içlerinden biri bana pul yapıştırıp yukarıya postalamaktan bahsediyordu ...(sizi duydummmmm!!!!intikamım korkunç olacakkkk!!!)


bu mutfak bezlerini de herhalde otomatik pilottayken dikip, bileştirmiş olmalıyım ki hangi ara yaptıgımı hatırlamıyorum bile..fisto ve sutaşıyla daha bi cici oldular sanki..şimdi ara katlara elyaf yerleştirilip astarla kapanacaklar..belki bazılarına elde yorganlama yapacağım..


yarın dilbilgisi finali var...onu da atlatırsam sanırım yaklaşık bir ay kadar tatil yapabileceğim..bu tatilde elbezlerinin yapım aşamalarıyla birlikte,ne zamandır denemek istedigim kumaş sepetlerin yapımını da sizinle paylaşmayı planlıyorum.

şimdi bana müsade.gidip azcık uyumazsam vampirellaya dönüşeceğim:))

Hiç yorum yok: